Gå til innhold

Kjære lesere!

Anbefalte innlegg

Det er nå litt over et år siden jeg overtok ledelsen av Overklokking.no. Dette året har vært fyllt av medgang og motgang, gleder og bekymringer. Jeg vil med dette få rette en stor takk til dere som benytter de tjenestene vi gir, og som lojalt støtter opp om oss. Uten dere er vi intet!

I det året som har gått, har jeg lært utrolig mye om det å drive en site som Overklokking.no. Jeg overtok siten uten å få noen form for opplæring, og har måttet få lærdom gjennom erfaring. Noen ganger har jeg gjort feil, andre ganger har jeg truffet den berømte spikeren på hodet. Feil lærer man av, medgang blir man sterk av.

Jeg er klar over at Overklokking.no nå er kommet litt ut av sporet. Imidlertid jobbes det i kulissene for å pense oss tilbake dit vi hører hjemme. Vi har foretatt investeringer i utstyr som vil bli meget nyttig for dere og for oss. En rekke forbedringer, endringer og tjenester er under utvikling i skrivende stund, og vi gleder oss til å presentere dem.

I høst skal vi forsøke å få i gang noen konkurranser. "Overklokkings -NM" har blitt foreslått, og vi vil se på mulighetene for å få dette til. Videre ønsker jeg å ha en casemod-compo, der krav til deltagelse er at casemodden er hjemmesnekra. Ferdige løsninger med katoder vil altså ikke bli vurdert - vi vil back to basic!

I avdelingen vi har på forumet kalt "Forslag / tilbakemeldinger til Overklokking.no" er det samlet seg en rekke svært gode forslag. Disse er på ingen måte glemt, og vi vil forsøke å realisere en rekke av dem. Det krever dessverre en god del tid, og arbeidet må gjøres i tillegg til alt annet vi driver med. Derfor kan jeg ikke love at alt skjer på en gang - eller at ting skjer snart... Men de vil skje!

Vi har også startet arbeidet med å få på plass et par svært etterlengtede guider. Vår kjente og kjære Skrue har takket ja til å bli medarbeider hos oss, og er i gang med en vannkjølingsguide. Jeg har lest et par utkast, og det ser skikkelig lovende ut!

Vi er hele tiden på jakt etter personer som har noe å bidra med. Dersom du er av rette støpningen, er det god plass hos oss for deg. Primært sett ønsker vi oss personer som har bred erfaring innen data, har kompetanse på et eller flere av de feltene vi holder på med samt er relativt voksen. Det å være medarbeider i Overklokking.no er på ingen måte en dans på roser - det er hardt, nøyaktig og tildels tidkrevende arbeid som ligger bak hver artikkel. Men gleden over å se at folk blir hjulpet av det du har gjort er ubeskrivelig! Det er takket være denne typen personer at Overklokking.no er blitt det vi har blitt. Mitt bidrag har vært å tilrettelegge best mulig for disse ildsjelene.

Jeg vil få takke våre lesere, mine kjære medarbeidere samt våre samarbeidspartnere for å ha gjort min jobb behagelig og utfordrende. Jeg lover å forsøke å vise meg tilliten verdig i fremtiden også.

Med ønske om en trivelig dag til dere alle,

Vidar Fagerjord

Daglig leder for Overklokking.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer overklokking på naitparty i år yummy håper det :woot:

Det gjør vi, ja. Men forhåpentligvis kommer vi ikke alene.... :)

Takk til deg yummy, for alt du har gjort for Overklokking.no.  

Keep on rocking man !    :woot:

I will!. Selv om det går i blues her, da. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...