MostLikedPageAttempt Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Heisann, jeg og noen venner prøver å lage facebooks største side. Bli gjerne med, legg igjen en melding på denne tråden når du har blitt med. Det er jo naturligvis ikke nok folk på diskusjon.no til å klare dette, men det ville blitt en veldig bra start. Det vil bli lagt ut en del "morro innlegg", så ta en titt og kanskje du drar på smilebåndet Endret 20. januar 2012 av Rampage Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei, jeg vil bare si at jeg har tenkt å melde meg på hver eneste gruppe på Facebook bortsett fra din, bare for å gjøre jobben din vanskeligere. 8 Lenke til kommentar
MostLikedPageAttempt Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Hei, jeg vil bare si at jeg har tenkt å melde meg på hver eneste gruppe på Facebook bortsett fra din, bare for å gjøre jobben din vanskeligere. naaaå, så hyggelig av deg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tråden stenges da forumet ikke er et sted for gratis reklamering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg