j_j Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg for ikke opp sider som ender med .com for "Siden kan ikke vises". Skjedde ikveld, har prøvd alt, disabla Norton Internet Security, forandra på sikkerhets nivåene i Internet Exploerer men ingen nytte. Maskinen fryser av og til i noen minuter. Ser at det er en prosess som heter "Winservn.exe" som svarer ikke, er det noen som vet hva dette er? Har kjørt Ad-aware og fjerna alt i listen, har også tømt temp katalogene under C: og Windows. For ikke oppdatere Norton via "Live Update" fordi den kalarer ikke å koble seg til tjenesten. Har en annen prosess som prøvde å få tilgang til internet AIWS.EXE men jeg stoppa den via Norton. Håper noen kan hjelpe meg fort. mvh jj Lenke til kommentar
j_j Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Glemte å si at jeg brukerWIN98SE, fant ut at Winservn.exe har noe med "PurityScan" å gjøre fant det ut etter jeg kjørte Ad-aware. Kjørte msconfig nå og der var den, har hakket av nå men den har frysa. En annen ting jeg har merket at ved oppstart står det "oppdatering av filer fullført" samme som når man installerer et program men jeg har ikke installert noe nytt . Har ADSL fra Blucom men ser ikke at de har noe problemer fra siden deres. hilsen jj Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke noen slike problemer her nei, får opp rotten.com , free6.com, microsoft.com osv... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 truleg msblast.... sjekk symantec.com for program til å fjerne viruset.... (ligger nede til venstre på framsida) Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke noen slike problemer her nei, får opp rotten.com , free6.com, microsoft.com osv... trur kanskje du bør komme deg ut blant folk viss du likar rotten.com! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det var sidene med kortest navn som jeg kom på i hodet, rotten er jo ille men en del av bildene er jo juks og bedrag. Desutten er boners.com ganske grei da... pingle Lenke til kommentar
j_j Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 truleg msblast.... sjekk symantec.com for program til å fjerne viruset.... (ligger nede til venstre på framsida) Fin ide men kommer ikke in i symantec.com . Nå ser jeg at Winservn.exe er borte når jeg kjører Ctrl+Alt+Delete men fortsatt samme problem, nå for jeg ikke Aftenposten opp heller. Er det noen som vet hva "PurityScan" er ? Lenke til kommentar
j_j Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Det var det rarste! :-? . Jeg kom plutselig in i microsoft.com men mye av linkene får jeg ikke opp. Ifølge dem så angriper ikke Blaster ormen maskiner med win98, kun XP , 2000 og 2003server så det kan ikke være det. Jeg er overbevist at det har noe med dette "PurityScan" å gjøre, men vet ikke hva dette er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå