sPiGo Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg er på utkikk etter en ny mus og lurer på hva jeg bør ta en titt på. Jeg bruker mus primært til spill og internett. har sett på: Logitech MouseMan Dual Optical og Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 sjekk ut forumet under kategorien "Spilltilbehør"... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 http://www.hardware.no/tester/input/dual_o...cal/index3.html Say no more Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 kan ikke anbefale intellimouse explorer 3.0 nok.. har hatt 1.0, boomslang2000, dual optical og 3.0. dual optical og 3.0 er vel i bunn og grunn sidestilte, begge er nøyaktige og gode.. det jeg liker med 3.0, er at den er større, bedre ergonomisk utformet, og har en ekstra knapp. (også blinket led'en på dual optical'en hele "#¤%! tiden.. *kaste dual optical i bosset*) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Hei. Jeg har en trådløs optisk mus og er svært fornøyd. Jeg har imidlertid hørt fra fanatiske spillere som sier at denne er treig med tanke på bevegelse kontra oppdateringstid på skjermen. Jeg mener de briefer for å holde selvbildet sitt oppe så folk skal tro de har peiling. Jeg spiller selv (CS, Red Alert + mange andre spill) og har ALDRI opplevd dette. Presis og nøyaktig er den. Det finnes bare 1 -EN- stk. ulempe.... Batteriet holder bare i 2 måneder ved 7,5 timers bruk hver dag. Det vil si i arbeidssituasjon. Men det er MEGET bra for trådløs optisk mus å være. Fanatikere av spill og viktigperer henger ALTFOR langt tilbake i tid og vet ikke hva de snakker om i nåtiden. Jeg for min del koser meg med min trådløse optiske mus fra logitech som er nøyaktig og har svært høy oppdateringsfrekvens. Dessuten slipper jeg ledningen som henger seg fast i alt. Sveinl Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Logitech Cordless Desktop Optical PS2 he den å den e berre heilt fantastisk, VERDT PENGANE!!! :smile: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 01:49, skybiz skrev:Logitech Cordless Desktop Optical PS2he den å den e berre heilt fantastisk, VERDT PENGANE!!! :smile: Der hører du. Endelig noen som forstår hva jeg mener. Trodde nesten jeg var alene i hele verden. Det er ny teknologi vet du. Ikke hør på de som aldri har hatt en slik. :wink: Mange av mine kamerater har aldri prøvd den pga. at de ikke har særlig tro på den. Jeg angrer ikke et sekund. Beste musa jeg har hatt , og jeg tviler STERKT på at det finnes noen bedre. Hvis noen påstår at det finnes bedre så er det sannsynligvis fordi de hadde den innstillingen da de prøvde den eller fordi at de henger ALTFOR langt tilbake i tid. Dessuten er den perfekt til bruk for internettsurfing. Sveinl _________________ Chieftec Scorpio bigtower ABIT KG7 :smile: AMD XP1600+ :smile: Taisol CGK760 :smile: Point of view GF3 768 MB TwinMOS DDR SB Live 1024 Value :sad: 56x Acer 24x Plextor 60 GB WD :smile: ADSL 704/128 :smile: [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-02-10 21:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå