SIR WOLFIE 87 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Og der var kontoen min tilbake, allerede. Alt er refundert. Skulle ikke tro dette når jeg ser at folk har kontoen sin låst i flere måneder. Kan trygt si at jeg er meget glad nå. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Microsoft folka kan brenne, husker når PS3 min ble hacket , da var plutselig Sony et dårlig merke og Xbox best, vel , nå er dere hacket og, og dere har mister penger, ikke mange folk som mistet penger når PS3 ble hacket , hehe^^ (edit) Neida kanskje litt brutal, dere vet hvem jeg sikter til, Xbox Trollz og folk med short temper Endret 20. januar 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 dette skjedde med meg ikveld.... 9000 ms points kjøpt... (738kr) kjøpt igjennom paypal via live kontoen.... har opprettet dispute med paypal, men regner med at de ikke kan gjøre noe med det... ska ringe MS i morgen... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Slapp unna uten å gjøre noe. Fikk nytt bankkort i posten for et par uker siden, siden Postbanken og DNB slås sammen. Nytt kortnummer var ikke så galt likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå