Kenti Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er denne, Lexmark multifunksjonsskriver X1150 noe tess tror dere. BAre til enkelt bruk? Er det ikke et veldig bra tilbud da? Er det dyrt å skifte blekk på denne? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 tja hvis du leser nedover på den siden står det da priser på patroner... Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Ja, så det etterpå... ikke lureste spørsmålet nei... Lenke til kommentar
egils Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det som er viktig er jo hvor mye blekk den bruker dvs. hvor mye det koster å skrive ut med den. Anbefaler deg å finne tester som du kan finne ut dette. fks. på dinside.no der er det mange tester på alt mulig. Lenke til kommentar
VATN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 slike er heilt greie til vanlig bruk. eg har ein hp psc750. fortsatt veldig fornøgd. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Mitt inntrykk av Lexmark skrivere er at de bruker veldig mye, veldig dyrt blekk. Ville satsa på Canon eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har nå kjøpt denne skriveren. Vil si den er OK på alle områder. Syntes den på alle måter er verdt prisen sin. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Du var da kjapp å teste den på alle områder da... 8) Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Er jo ikke så mange områder å teste den på da=) Eller kanskje jeg uttrykte meg litt feil.. Har testet alle funksjonene er vel mer riktig Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå