ReCore Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har akkuratt fått ny PC og kunne tenkt meg å teste hvor godt det presterer Husker jeg tidligere lastet ned et form for simulator program som kjørte ulike bilder / video klipp som varte ca 30minutts tid og så fikk du resultatet på slutten på hva den gjorde bra/dårlig på. Het noe med bench tror jeg Noen som vet hva det heter / har mulighet å linke hvor jeg kan laste det ned fra? Takk på forhånd Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har akkuratt fått ny PC og kunne tenkt meg å teste hvor godt det presterer Husker jeg tidligere lastet ned et form for simulator program som kjørte ulike bilder / video klipp som varte ca 30minutts tid og så fikk du resultatet på slutten på hva den gjorde bra/dårlig på. Het noe med bench tror jeg Noen som vet hva det heter / har mulighet å linke hvor jeg kan laste det ned fra? Takk på forhånd http://www.futuremark.com/benchmarks/ Har ikke brukt det selv, men skal vel funke til dine formål. Du får ta en titt. Lenke til kommentar
ReCore Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Det var den jeg mente, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå