Odesseiron Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva kan Project HUMAN være? Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Project HUMAN. Jeg tipper dette spillet vil ha noen sci-fi elementer i seg. Nye rollespill er også ting jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Care, de voldtok jo det spennende konseptet i The Witcher 1. Gjorde det mer likt alt annet søppel på markedet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Alltid må det være "actionrpg" jaja.. 1 Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 du styrer ett menneske fra fødsel til død. tar rundt 90 år å runne spillet. du taper i slutten, uansett. 2 Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Alle spill jeg har prøvd eller kjøpt fra City Interactive har vært elendige, men det er noen år siden sist jeg spillte et. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 du styrer ett menneske fra fødsel til død. tar rundt 90 år å runne spillet. du taper i slutten, uansett. Bare om du ser på døden når du er 90 som et tap Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Project HUMAN. Jeg tipper dette spillet vil ha noen sci-fi elementer i seg. Nye rollespill er også ting jeg ser frem til. Hvorfor det? Dette er jo bare en arbeidstittel. Fable het jo Project Ego en gang også. Project Natal ble Kinect, osv. Tror ikke tittelen sier så mye hva det kommer til å handle om. 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva kan Project HUMAN være? Hugh Man, sir! Sorry, klarte ikke å dy meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå