Odesseiron Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Utvalgte spillere får prøve flerspillerdelen allerede neste uke. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønner godt hvorfor fordommene mot spill bare bygger seg opp i den gemene hop, all den tid hjernedøde shootere skal representere gamingkulturen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønner godt hvorfor fordommene mot spill bare bygger seg opp i den gemene hop, all den tid hjernedøde shootere skal representere gamingkulturen. Hvis du ikke har noe vettug å si, hold det inni deg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Dette her såg jo ikke så artig ut egentlig Lenke til kommentar
Santar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Morsomt at de blander inn rts elementer, minner meg litt om Battlezone 1 og 2, action rts hybrid spillene altså. Lenke til kommentar
ecoda Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ahh....dette blir bra! Koste meg massivt da Warhawk kom ut! Dette blir like bra, om ikke bedre! GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå