Gå til innhold

hvordan blokkere internet tilgang HELT? har rootet telefonen

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter å ha rootet telefonen har jeg forstått at vis du bare aktiverer datatrafikk greia på mobilen..så vil det være mulig å gå inn på internett. Da kan en app fort bruke nettet..og gi meg regninger :O

Jeg har foøyeblikket talkmore, noen som vet om det er mulig å blokkere GPRS helt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Vet ikke hva slags telefon du har så det kan variere, men så lenge du har skrudd av alt av synkroniseringer samt at du har skrudd av mobilt nettverk så skal den ikke koble seg på, selv om en app krever internett. På min telefon (htc) vil appen da bare feile i å koble seg til og gi meg melding om det.

2. For å være sikker kan du koble deg på Wi-Fi og laste ned en datatrafikk app (søk etter 3g stats, internet stats e.l.). Da kan du ha full kontroll og sjekke om telefonen faktisk bruker noe selv om du har skrudd av.

3. Skaff deg et mobilabonnement med inkludert datatrafikk. Går ikke an å ha telefon i 2012 uten å bruke nett :p Talkmore har forøvrig et abbo med fri bruk for 199/mnd frem til mars hvorpå du går over til å få 500 min/sms/mb pr. mnd etter endt periode.

Lenke til kommentar

Nyere androidbaserte (tror det er v.2.1 ->) telefoner har en funksjon for å slå av datatrafikk over mobilnettet ved å holde inne startknappen. Dermed vil alle applikasjoner som forsøker å koble seg til internett når mobilen ikke er koblet til en AP/ruter e.l. ikke få det til.

Lenke til kommentar

Hehe, skulle gjerne hatt ubegrensent med datatrafikk. Men beklagligvis er det ikke jeg som styrer abbonomentet. Er bare 15år. Er det mulig for en 15åring å skaffe ubegrenset med datagrafikk..uten å drive med abbonoment..altså få masse abbonoment til i posten.

På lik måte som spendon(vis du ikke hva det er: http://spendon.no/). Spendon er noe du kan få kjøpt på narvesen..også kan man bruke det på nettet, funker på de fleste sidene(der det visa funker..osv.) . Også kan man jo også kjøpe spotify på narvesen...er det ikke mulig å kjøpe noe datagraikk kort eller noe, lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...