Hildny Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 In Service To His Madness Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tja, får vel ikke så mye ut av dette. Kunst???? Og hva dette har med Gud og Paven å gjøre bør du vel forklare ? Venter i spenning!! 2'er! Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 liker det,lurer på kamera info..hva bruker du 1 Lenke til kommentar
Hildny Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 liker det,lurer på kamera info..hva bruker du Canon 5D (og Nikon D60/70) for det meste, men ellers hva jeg måtte ha for hånden.. ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Liker uttrykkene i bildene dine! Hadde ikke gjort noe om utsnittet hadde vært større her, synes at det ble i overkant noe trangt! Når det kommer til selve bildebehandlingen så har du funnet deg din egen særegne måte som går igjen i alle dine bilder. Det jeg savner her er en mindre redigert utgave, hvor du ikke har dratt så hardt i spakene! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Og hva dette har med Gud og Paven å gjøre bør du vel forklare ? Tittelen sier det tydelig synes jeg da, galskapen i skaperverket Det jeg savner her er en mindre redigert utgave, hvor du ikke har dratt så hardt i spakene! Da tror jeg mye av spenningen i bildene hadde blitt borte Endret 16. januar 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg