rikkmund Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Noen flere her på forumet som har fått telefon fra Telenor om tilbud om oppgradering? Har hatt 704/128 med kvote på 1Gb en stund nå, men så ringte de å sa at jeg kunne få 1024/256 for 1 kr mindre med kvote på 30GB. Vet noen om det er noe i liten skrift med tanke på dette tilbudet? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du kan jo lese kontrakten selv og sette det med liten skrift til fontsize 12 eller noe lignende hvis det blir for smått. Tror ikke det er så farlig med tanke på at du har 1GB grense nå. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Veldig nyttig svar. Virker som om folk bare svare "mainnskit" for å få enda en post i statistikken sin. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har noen kompiser som har fått samme telefon.. Det er bare Telenor som prøver å minske antall kunder de mister.. ta tilbudet. det er ikke verst.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Regner med at jeg gjør det ja. Synes tilbudet var veldig bra, og har heller ingenting å utsette på Telenor heller. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hva er galt med det svaret der? Du har mest sannsynlig fått en mail du må sende i retur for å benytte tilbudet og der står alt du trenger å vite. Det er vel ikke mere mannebæsj enn spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 det er 549 kr pr måned og du kan kjøpe en ting til 1 kr så du har nok misforstått Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Nei. så treg er jeg vell ikke..... 349 per måned for 1024/256 med kvote på 30GB. Ingen andre mellomlegg. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det var jo billigt for en 1Mb linje da, slå til du det er jo helt greit med ei 30Gb begrensnignen, du laster jo ned rimelig my hvis du laster ned så mye og mere enn det pr måned... mvh knutern_ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her i husholdet har vi også fått telefon fra Telenor, dessverre så har vi ikke ADSL, men kun ISDN, men de ringte å spurte om vi ville få familie og venner pakken, som ville få ned regningene på internett en del, og dette koster kun kr 10 i måneden. Vi slå til, og har mye mer surfing for pengene i dag. Det var heller ingen bakdeler med dette. Har også fått mail om å legge inn ett siffer forran telefon nummret vi ringer, får å få ned enda mer, men dette hadde ikke det størrste utslaget. Jeg vil tro at dette er ett legalt tilbud, Telenor er ute etter å kapre kunder, og beholde dem de allerede har, det kalles buisness. Hvis konkurenten har et mye bedre tilbud, så er de jo ikke vansskelig å bytte i dag. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det kan være en liten grunn til å være obs her. Fikk tilsvarende telefon angående mobiltelefonabbonement. Litt billigere, og til 1,- mindre i måneden. Jeg sa ja. 2 måneder etter satte de opp månedsprisen med 50%. Jeg taper penger. Riktignok bare 25,- i måneden, men det er en prinsippsak. Vet ikke om det hjelper å lese det med liten skrift heller, de har vel lov til å endre prisene sine, jäklarna. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dersom du har en avtale med varighet (altså bindingstid på f.eks 1år eller mer) så kan de ikke sette opp prisen. Dersom de skal kunne dette må det stå i kontrakten "forbehold mot prisendring". Du skal ha mulighet å trekke deg ut dersom de endrer pris uten forbehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå