Sebastilurio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Kan ikke å kode, men er det flere enn meg som skulle ønske at det fantes en diskusjon.no app? Edit: Android såklart. Endret 15. januar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 mobilutgaven av forumet gjør jobben bra nok for min del, er bare styr å ha en app for hvert eneste formål IMO. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ser virkelig ikke vitsen. Er noen ting jeg savner fra mobilskinet (multisitat osv), men en egen app trengs ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Problemet er at om man endrer til mobilversjonen så må man endre til PC versjon neste gang man er på PC-en, og så når man er på mobilen, ja, da må man skifte tilbake igjen osv. Hadde vert mye bedre med en egen adresse for mobilversjonen, m.diskusjon.no elns. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Finnes til iPhone og står at det kommer snart til Android Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Problemet er at om man endrer til mobilversjonen så må man endre til PC versjon neste gang man er på PC-en, og så når man er på mobilen, ja, da må man skifte tilbake igjen osv. Nei?Den oppdager automagisk at jeg sitter på mobilen og velger mobilskin. Når jeg da går tilbake til PCen ser den at jeg bruker PC og gir meg det vanlige skinet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Problemet er at om man endrer til mobilversjonen så må man endre til PC versjon neste gang man er på PC-en, og så når man er på mobilen, ja, da må man skifte tilbake igjen osv. Nei?Den oppdager automagisk at jeg sitter på mobilen og velger mobilskin. Når jeg da går tilbake til PCen ser den at jeg bruker PC og gir meg det vanlige skinet. Gjør ikke min Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Gjør ikke min Løsning! Neida. Det er lite trolig Tek vil bruke tid og penger på å utvikle en egen app for forumet, spesielt når mobilutgaven fungerer for de aller fleste. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det koster vel ca halvannen kalori å tilpasse Tapatalk.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 De går glipp av reklameinntektene da. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tapatalk gir muligheter til å legge inn reklame også.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Her er svaret fra sist gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1245084&st=0&p=16439634entry16439634 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå