audia41997 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei! Har tenkt litt på å kjøpe meg et set med "US-style"-blinklys til min Audi A4, og kom over en norsk tråd på bilforumet.no. Han hadde kjøpt av typen "Elenik", og det så ut til å virke rimelig bra. Han ga link til en norsk side som hadde disse modulene, men den siden er nå lagt ned. Har søkt rundt om på google etter modulene, og eneste siden jeg finner som har denne typen er alibaba.com - hvor jeg ikke har noen som helst erfaringer fra. Så det jeg lurer på er egentlig om noen vet om et annet sted jeg får kjøpt disse (se link) modulene. Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg ville tenkt meg nøye om hadde jeg vært deg før jeg hadde installert noe sånt i bilen min! Tror du kan komme opp i situasjoner hvor andre førere tror du indikerer at du skal svinge av i et kryss osv. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har du ny nok bil, kan du faktisk kode om blinklysene dine til å bli markeringslys med Vag-Com. Så først og fremst kan du skrive hvilken modell du har. Topper271: Man ser enkelt forskjell på om biler har oransje lys som blinker eller lyser konstant. Hvis ikke hadde det aldri vært lov for lastebiler med sidemarkeringslys. Enkelte personbiler som blir solgt ny i Norge har også dette, blandt annet Volvo V40 og BMW E60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå