larshalvar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei kloke hoder! Jeg har lett og lett, og bortsett fra denne sammenligningen fra Qnaps egne sider (http://www.qnap.com/images/products/comparison/Comparison_4BayNAS.html) som bare viser små forskjeller i enkelte av lese/skrive-hastighetene, klarer jeg ikke å finne ut hva som skiller disse fra hverandre. Mest sannsynlig er det bare meg som ikke ser det åpenbare. Hva mener dere pris bør ligge på på 419P II-versjonen? på forhånd takk for hjelp, Lenke til kommentar
nutts Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ser ut til att det i hovedsak er CPU som er litt kraftigere på 419P II. På netshop.no er prisforskjellen ca 200kr på disse 2 modellene. Jeg har selv brukt Qnap 509 pro og 639 Pro, veldig gode disse Qnap Nas boksene. (har begge i drift fremdeles) Lenke til kommentar
larshalvar Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ser ut til att det i hovedsak er CPU som er litt kraftigere på 419P II. På netshop.no er prisforskjellen ca 200kr på disse 2 modellene. Jeg har selv brukt Qnap 509 pro og 639 Pro, veldig gode disse Qnap Nas boksene. (har begge i drift fremdeles) Så selv etter litt tid at det var CPUen som var forskjellen ja. grunnen til at jeg ble litt forvirret var at jeg fant +versjonen så mye dyrere enn II-versjonen jeg nettopp har bestilt selv. Fant etterhvert ut at dustinhome som jeg har bestilt fra rett og slett selger denne til skampris, 1400kr billigere enn netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå