Josef abaa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei jeg trenger en gaming pc. Pcen bør kjøre spill på full kvalitet instillinger og man bør ta det opp på fraps vedsiden av. Har noen forslag til Pc? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kan være en god idé å fortelle hva du faktisk ønsker deg. Stasjoær eller bærbar Støy? Skjerm/mus/tastatur/headset med i prisen? Størrelse/flyttbarhet? Lenke til kommentar
Josef abaa Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Kan være en god idé å fortelle hva du faktisk ønsker deg. Stasjoær eller bærbar Støy? Skjerm/mus/tastatur/headset med i prisen? Størrelse/flyttbarhet? Stasjonær alt annet bryr meg ikke. Skjerm/Mus/Tastatur/Headset er ikke inkludert i prisen Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du kan spare penger på å kutte lydkortet (men jeg annbefaler på det sterkeste at du beholder det) og harddisk da disse koster en god del for tiden ved å f.eks bytte til en Seagate Barracuda. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå