Tekno Brukeren Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Vist du ser bort ifra Privatisering, Skater og Avgifter så er AP klin lik FRP. Det er en grunn til at jeg kaller AP for Sosialistisk Fremskritts Parti. 1 Lenke til kommentar
anonymt Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Vist du ser bort ifra Privatisering, Skater og Avgifter så er AP klin lik FRP. Det er en grunn til at jeg kaller AP for Sosialistisk Fremskritts Parti. Helt enig!. 1 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Du kjører janteloven ganske hardt hvis du ikke en gang tåler å lese navnet til statsministeren i avisen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mye av det bunner i misunnelse, så ja janteloven står sterkt her i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mye av det bunner i misunnelse, så ja janteloven står sterkt her i denne tråden. Beklager i motsetning i fra Jens så er jeg ikke PR-kåt. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Derfor du skriver om det her, eneste mediet du har tilgang til. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Merkelig til hvor mye man leser om statsministeren ja. Mener å huske at vi også fikk høre en del om Bondevik da han var statsminister. Lurer på hvor sammenhengen er? 3 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Derfor du skriver om det her, eneste mediet du har tilgang til. Dette er ikke et mediet det er et forum. Mener du at du er PR-kåt fordi du skriver på forumet?. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Dette er ikke et mediet det er et forum. Mener du at du er PR-kåt fordi du skriver på forumet?. Ehem, et forum er et medie. "Massemedier, ofte bare omtalt som media eller mediene, er midler for massekommunikasjon, det vil si kommunikasjonskanaler eller meddelelsesmidler som gjør det mulig å spre et budskap til mange mennesker over et stort område på kort tid." http://no.wikipedia.org/wiki/Massemedier Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg får uttrykke mine meninger utenfor min vennekrets her, så ja. Men kan ikke du bare innrømme at du ikke liker fyren og politikken hans istedenfor for å komme med vikarierende tråder som dette. Men her en kompis av meg som har laget enn oppskrift for å hjelpe deg og dine janteloveforkjempere langt på vei. http://www.okblogg.no/slik-filtrerer-du-nettavisen/ Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg aner ikke hvor du har fått dette jantelov greiene dine fra. Men Sein Erik Hagen tidligere kjent som Rimi-Hagen som er ekspert på å bryte jantelova. Han har uttalt at Jens Stoltenberg er en janteloveforkjemper. Og etter det jantelova til sier så er det vell bare Kongen og Statsministeren som har lov til og bryte den. Jeg mener at flere burde fått lov til og bryte jantelova, og da er jeg vell ingen janteloveforkjemper eller hva?. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, du forfekter janteloven her siden du klager på at statsministeren stikker frem i mediene. Det andre du skrev ga ingen mening. 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kunne nesten trudd du var med i fanklubben til janteloven hvor oppslukt du er i den. 2 Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Merkelig til hvor mye man leser om statsministeren ja. Mener å huske at vi også fikk høre en del om Bondevik da han var statsminister. Lurer på hvor sammenhengen er? Bondevik opplevde aldri noe som lignet utøya. Stoltenberg har ridd utøya bølgen så lenge han klarte. Dette selv om AP var offer på lik linje som alle andre parti, de eneste som fikk føle det spesielt var AUF, som har en helt annen leder. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bondevik opplevde aldri noe som lignet utøya. Stoltenberg har ridd utøya bølgen så lenge han klarte. Dette selv om AP var offer på lik linje som alle andre parti, de eneste som fikk føle det spesielt var AUF, som har en helt annen leder. Ja, og blir det så jævla rart at Jens Stoltenberg blir nevnt en del i forbindelse med 22/7, SOM statsminister? Dette er bare latterlig. 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Bondevik opplevde aldri noe som lignet utøya. Stoltenberg har ridd utøya bølgen så lenge han klarte. Dette selv om AP var offer på lik linje som alle andre parti, de eneste som fikk føle det spesielt var AUF, som har en helt annen leder. Ja, og blir det så jævla rart at Jens Stoltenberg blir nevnt en del i forbindelse med 22/7, SOM statsminister? Dette er bare latterlig. Jens Stoltenberg ble nevnt minst like masse før 22/7 PGA før 22/7 var det stort fokus på valget og krise innad i AP, etter 22/7 la de fokuset på krise og valget på is. Nå venter vi bare på at Høyere bølgen kommer tilbake til Norge. bare se hva Høyere bølgen har gort i de arabiske landa, Folk står sammen for og fjerne diktatorer og statsledere som nekter og gå fra makta. Hurra! for Høyere bølgen og den Arabiske vår. Endret 12. februar 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hva er Høyere for noe? Er det et parti som består av høye folk som ser ned på folk som ikke er fullt så høye? Endret 12. februar 2012 av Greddi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Løsningen er snublende nær - Torvald er her (det ryktes at Torvald har innkalt Jensemann på kammerset ...) Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hva er Høyere for noe? Er det et parti som består av høye folk som ser ned på folk som ikke er fullt så høye? Jeg vill ikke si at Araberne som kjemper mot diktaturet er høye, Men de kjemper for frihet noe som Høyere også gjør derfor kaller de det høyere bølgen. Og det er et faktum at diktatura her i verden er kommunistiske eller sosialistiske. Nord-Korea for eksempel er Kommunistisk diktatur og Cuba er et Sosialistisk diktatur. Endret 12. februar 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg leser navnet til Jens Stoltenberg tja... vanligvis null ganger om dagen. En gang i dag, på grunn av denne tråden. Kanskje i gjennomsnitt en eller to ganger i uka. Men for all del, la oss slutte å snakke om hva statsministeren gjør, slik at vi slipper politisk priming som du kaller det. La han bare gjøre hva han vil uten at vi snakker om det. Det høres ut som oppskriften på et godt politisk miljø. Endret 12. februar 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå