seas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 har installert XP på en maskin til en venn. når XP starter virker ikke tastatur og mus. jeg mener grunnen er at det er fordi det er koblet til via USB. noen som vet hvordan jeg kan fikse det slik at han kan bruke USB-tastaturet og mus?, det virker nemlig med vanlig mus/tastaturplugger. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Eneable USB tast og mus i BIOS. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 prøv å switche mellom legacy og native mode i BIOS om mulig... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 når du la inn XP, la du da også inn USB driverne til hovedkortet? og samtidig la inn Service Pack 1. Det gjorde jeg og fikk samme problem, og jeg har kun USB porter, så jeg måtte legge inn på nytt. Nå bruker jeg kun driverne som kommer med XP og det funker fint. Hvilket hovedkort har du? hvis det er Abit, så sjekk FAQ til kortet på Abit sine sider (ta adressen igjennom komplett.no) (det ståd hvordan man løste det for mitt HK, som også funker på andre. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det bør også nevnes at noen i875p hovedkort har en del trøbbel med USB2.0 før SP1 er installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå