Mitsu3000 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Heisan Prøvde å flashe et Abit IC7, men den vil ikke boote fra floppyen, hvorfor? Har stilt first boot device til floppy, men det står bare at jeg må fjerne disk eller trykk any key for å restarte når jeg prøver. Det er sikkert noe dumt jeg ikke har tenkt på, min første bios flash... :oops: Takker for svar Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 sett i en "vanlig" boot disk (som du lager i windows). Så etter den har lasta in dos kan du bytte til "flash disken" din. har 98 eller eldre så kan du jo velge dos i oppstarten. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvorfor ikke bruke flash meny prog som ligger på cd en da går jo alt automatisk. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har et Abit IC7-G og BIOS skal der oppgraderes ved å: - laste ned siste fra Abit (*.exe fil) - pakke ut filen på en diskett - boote maskinen - når BIOS eksekveringen blir synlig, trykke <alt>-F2 Det vil da leses automatisk fra disketten Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 eller gjør som snekker'n sier...mye enklere. flashmenu programmet ligger på cden som fulgte med kortet. Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Takker for svar! Jeg brukte flashmenu som snekkern anbefalte, og det var lett når jeg endelig fikk installert det :smile: Takker så mye igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå