Remi-K Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei. Får plutselig ikke koblet til det trådløse nettverket hjemme lenger. Har vært koblet på det tidligere og har ikke forandret noe som pcen som jeg kan huske. Skrudde bare på og den fikk ikke koblet til. Får koblet meg opp på trådløst nett hos bekjente, så nettverkskortet skal fungere. Noen har noen tips til hva jeg kan gjøre? Utrolig lite praktisk å måtte plugge i kabel hver gang jeg skal på nett. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Remi-K Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Bør kanskje nevnes at de jeg bor med får koblet seg på det trådløse nettverket uten problemer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du kan jo starte med å slette eller bekrefte krypteringen som ligger inn på PC (nettverksikon nede til høyre, høyreklikk avansert..). Lenke til kommentar
Remi-K Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Inne på nettverks- og delingssenter? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikon på oppgavelinjen helt nederst i Windows. Vises det ikke, så velg "vis skjulte ikoner". Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Du har ikke tilfeldigvis en MAC? Hos en venn får jeg ikke koblet opp Mac'en mot nettverket hans. Lenke til kommentar
Remi-K Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Nei, har en Asus N43SN Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Slett internett historien, den som viser hvilke nettverk du har vært på. Så prøver du på nytt. Fungerer nettet på et annet nettverk? Endret 16. januar 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå