LilleJonny Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Driver og bygger pc for tiden og nå er det hovedsaklig valg av skjerm som gjennstår. Spiller hovedsaklig fps; BF<3 og liknende. Mine krav til skjermen er følgende: - 2 ms responstid eller mindre (tror det her er svart-til-svart responstid en skal se på, ikke typisk-/grå-til-grå -responstid btw) - 120 Hz - 23"-24"+ - Full HD ofc. - Ellers gode farger (selve bildet altså) and stuff.. - Må ikke se ut som en dass Ser for meg en skjerm som denne fra Samsung: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=640592 Evt.: denne fra BenQ: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648274 Ellers er det bare og komme med andre skjerm -forslag. Noen som har formeninger/erfaringer om hvilke 120Hz skjermer med kvalifikasjoner som nevnt over jeg bør gå for? Hva vil gi meg mest for pengene? Hva er forskjellene mellom evt. ulike skjermer? Anbefalinger? Venter spent! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) BenQ skjermen er høyst anbefalt for FPS spill. I tillegg er verdenskjente Heaton og Spawn (CS 1.6) med på å lage denne skjermen, som resulterte i mange gode features, se litt på YouTube. Edit: Se litt på denne filmen om skjermen. Begynnelsen er litt tullete men de blir seriøse. Endret 15. januar 2012 av bekimc Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du får og BenQ for 2799 på cdon.no Veldig fornøyd med min Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Samsungen har best bildekvalitet, og Displayport. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tørr jeg å spør hvorfor, eller på hvilken måte Arni? Slik at jeg lærer noe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tørr jeg å spør hvorfor, eller på hvilken måte Arni? Slik at jeg lærer noe. Forklaringen ligger nok i et bedre panel, det er ikke enkelt å peke på akkurat hva som er bedre. Mistenker også at Samsung-skjermen har bedre utjevning av LED-lys. Anandtech test av S23A750D, XL2410T har generelt litt dårligere enn gjennomsnittlig god fargegjengivelse. Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Benq XL2420t er absolutt veien å gå!! 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Samsung FTW! alltid hatt god erfaring med samsung monitorer, ville selv gått for den:) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Samsung S23A750D er billigere (og nyere og bedre??) enn Samsung S23A700D for øyeblikket. Du burde ikke gå på Komplett.no når du leter etter nye produkter, sjekk alltid med prisjakt.no eller prisguide.no før du handler et sted. Også, http://www.prisjakt.no/category.php?o=produkt_pris_inkmoms&m=s81849447 Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg hadde fort gått for samsung sin 27" i samme serie som Vegiboy lenker til dersom den hadde støtte for VESA. Kan ikke forstå at de har valgt å følge sin egen propretiære løsning her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå