DeadmauS Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg vil ta militærpoliti i førstegangstjenesten og trenger derfor hjelp til å skrive søknad. Ja, jeg har vært på sesjon og vi valgte avdeling, men har i ettertid ombestemt meg så de ba meg skrive søknad. Kunne noen hjulpet meg? Aner ikke hva jeg skal skrive Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Si hvorfor du vil bli MP, har du planer om å studere politi sivilt senere så ta det med og. Hvorfor denne tjenesten høres interessant og sånne ting. Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Takk! Tror du at du kunne gitt meg et eksempel på hvordan jeg skal starte? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 "Hei. Søker om å endre avdeling for førstegangstjeneste fra xxx til Militærpoliti fordi dette er en tjeneste jeg synes høres mye mer spennende og givende ut for meg enn xxx.... ". Grunnene for hvorfor du skal til MP vet du bedre enn meg:) Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) De skal ikke ha en hel artikkel om deg som person de vil bare ha det skriftlig at du vil bytte slik at det også får et saksnummer. Da er ting kaetgorisert og mye lettere å fikse Endret 16. januar 2012 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå