ProXimO Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har et problem... Når jeg skal konvertere om fra DVD til SVCD,så blir bilde opp-ned og speilvendt...har prøvd både DVDX og FlaskMPEG.. noen som kan hjelpe? eller burde jeg like så godt konvertere det til Divx,så videre til SVCD med TMPEG? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Tror du ikke det heller har med codecene å gjøre? Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 hva slags codec skal bruke dà? Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vet ikke svaret på det, men du kan sikkert finne noe nyttig på www.divx-digest.com og www.doom9.org[/url] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 feil i codec eller proggram, sikker på at du ikke lager en xvid fil? trror det er der slikt skjer. prøv med et annet proggram først, dette er en feil jeg har hørt om så den finnes på div forum Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg fikk tak i ACE codec pack. Leste at det var den eneste jeg trengte og det har fungert fint så langt. Avinnstallerte alle andre codecs først såklart. Problemet mitt var at bildet ble opp ned i mediaplayer. Søk litt i codec-katagorien under PROGRAMVARE i forumet. Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 det er problemmet jeg oxo har, opp-ned i media player.. takker for alle svar! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har du prøvd DVD2SVCD? I denne pakken har man alt man trenger - riktignok bortsett fra selve MPEG-enkoderen, men TMPGEnc kan lastes ned gratis her. Har fått meget bra resultater med DVD2SVCD, og er samtidig veldig enkel å bruke... Hva slags MPEG2-dekoder bruker du? Anbefaler ikke de hackede/rippede kodekene man finner i pakker som Nimo o.l, få heller tak i PowerDVD 4 og bruk kodeken der i stedet... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 GordianKnot.CodecPack.1.4 er vel den beste codec-packen jeg vet om. Har aldri hatt behov for noe annet. Men, kjør Ad-aware etterpå. DivX codecen inneholder desverre Gator (spyware). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå