aquafrank Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Som topic sier, så må jeg logge inn mer eller mindre hele tiden på facebook. Noen ganger "holder" innloggingen i flere timer, i andre og mer ekstreme tilfeller, rekker jeg akkurat å logge inn før jeg får beskjed om å logge inn. Slikt blir irriterende i lengden, og jeg lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å holde meg innlogget? OS: Win 7 Nettleser, IE 8.0 Løsninger som; Bytt nettleser, det trenger ingen å bruke tid på å skrive. Da støffer jeg heller hele facebooken der den kanskje allerede skulle vært Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er lagring av kjeks i browsern slått på? Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Selvsagt :-) Ellers ville vel problemet vært det samme på alle nettsteder med loggin. Jeg TROR det er noe med facebook sine "super-coocies" som ikke er så supert at det gjør noe. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Bare droppe FB da, er ikke så mye du går glipp av Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Sjekk også at du ikke har gått fra facebook pålogget på en annen pc, fjern alle aktive tilkoblinger utenom den øverste som du bruker, og slett de unna . Tøm cookies osv Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Bruker kun hjemmepc til Facebook, så det er ikke det at jeg er pålogget på en annen maskin som er grunnen. Å slette cookies hjelper ikke, siden FB ikke bruker "vanlige" cookies, og heller ikke den vanlige mappa. Er nesten så jeg går for LNF sitt forslag... Eneste grunnen til at jeg bruker FB, er for å delta i en del diskusjoner og sånt, "venner" driter jeg online en lang marsj i Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 det tar deg 2 sekunder og skrive inn opplysningene som er påkrevd, det er ikke jordas ende? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Test med en annen nettleser, og sjekk om det samme skjer der. Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 det tar deg 2 sekunder og skrive inn opplysningene som er påkrevd, det er ikke jordas ende? Yeah, der var det ett vettugt svar! Selvsagt er det ikke jordas ende om jeg må logge inn 15-20 ganger for å så skrevet ett par meldinger. Kan for den del komme med en LANG rekke ting som tar like kort tid, og som heller ikke er jordas ende - men førstesidestoff i media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå