Gå til innhold

Facebook, må logge inn igjen stort sett konstant

aquafrank

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så må jeg logge inn mer eller mindre hele tiden på facebook.

Noen ganger "holder" innloggingen i flere timer, i andre og mer ekstreme tilfeller, rekker jeg akkurat å logge inn før jeg får beskjed om å logge inn.

Slikt blir irriterende i lengden, og jeg lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å holde meg innlogget?

Nettleser, IE 8.0

Løsninger som; Bytt nettleser, det trenger ingen å bruke tid på å skrive. Da støffer jeg heller hele facebooken der den kanskje allerede skulle vært :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker kun hjemmepc til Facebook, så det er ikke det at jeg er pålogget på en annen maskin som er grunnen.

Å slette cookies hjelper ikke, siden FB ikke bruker "vanlige" cookies, og heller ikke den vanlige mappa.

Er nesten så jeg går for LNF sitt forslag...

Eneste grunnen til at jeg bruker FB, er for å delta i en del diskusjoner og sånt, "venner" driter jeg online en lang marsj i :tease:

Lenke til kommentar

det tar deg 2 sekunder og skrive inn opplysningene som er påkrevd, det er ikke jordas ende?

:thumbup::thumbup::thumbup: Yeah, der var det ett vettugt svar!

Selvsagt er det ikke jordas ende om jeg må logge inn 15-20 ganger for å så skrevet ett par meldinger.

Kan for den del komme med en LANG rekke ting som tar like kort tid, og som heller ikke er jordas ende - men førstesidestoff i media.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...