Ozelot Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Legger merke til at noen av brukerne ikke får frem ÆØÅ. Siden dette gjelder en del, så tror jeg ikke det er folk som sitter i utlandet på utenlandsk tastatur, og på teksten virker det ikke som de får det til å se slik ut selv. En tekst kan f.eks. se slik ut hos meg: "Har ikke bruk for 3D. Ser ut som bullshit i mine øyne uansett hvor god 3D blir. "Dagens 3D kan være bra for barn som vil se AVATAR i 3D, altsÃ¥ reelle voksne mennesker burde ha kommentert "Bullshit of Amatory" - Men nei da xD de skryter av teknologien som barn, yeah yeah realfaces " Venter pÃ¥ 4D holografisk projeksjon, da begynner vi Ã¥ snakke seriøse, massive saker. " Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Samme her. Chrome. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 skjer hos meg også, bruker chrome Lenke til kommentar
Timster Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Samme her, men jeg tror det bare kommer på inlegg som er skrevet i den lille boksen under artiklene. Det er ikke slik i forumet for meg hvertfall. EDIT: Bruker chrome jeg og.. Endret 15. januar 2012 av Timster Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Bruker firefox jeg. Er det da ikke forumfeil, men feil hos brukere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Samme her, men jeg tror det bare kommer på inlegg som er skrevet i den lille boksen under artiklene. Det er ikke slik i forumet for meg hvertfall. EDIT: Bruker chrome jeg og.. Kan bekrefte at det skjer meg også når jeg skriver i den boksen. Ikke opplevd det noe annet sted. Firefox her. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har vel et eller annet med UTF'n å gjøre i guess. Sikkert noen web-programmerere her inne som har en god idé på hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det skal være fikset nå. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ser ikke fikset ut herfra. Et eksempel jeg nettopp har sakset fra forumet: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Og tidstemplingen på den posten viser hvilket klokkeslett? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Problemet er løst, men ikke noe vi kan fikse for de innleggene som ble berørte. Det skjedde med innlegg som ble skrevet fra kommentarfeltet under artikler på sider i Tek-nettverket. Problemet påvirket ikke innlegg fra selve forumet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det kan vi sikkert leve med. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå