Gå til innhold

Kazaa klient for Linux?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det noe galt med å bruke Kazaa... om jeg ikke har misforstått norsk lov helt, så er det fult lovelig å laste ned hva du måtte ønske fra slike P2P... det er a) bruken av piratkopiert software som ikke er lov, og B) ikke lov til å dele

Det finnes forsåvidt også ganske mye som ikke er kopibeskyttet på det nettet...... :D

Lenke til kommentar

Pass dere:

As of January 28th, 2003, THERE IS NO LONGER A LINUX KAZAA CLIENT. Anything

that you find in your searches on the web IS FALSE.

DO NOT INSTALL ANYTHING LABELED A LINUX KAZAA CLIENT. WE HAVE RECEIVED SEVERAL

EMAILS CLAIMING THAT SUCH CLIENTS HAVE CRASHED THEIR LINUX SYSTEMS.

Lenke til kommentar

som det tidligere er nevt her så fins det ingen ting som heter kazaa nettverket.

Det heter Fastrack og Klienter som støtter det er morpheus,Grockster og kazaa.

I tilleg har man mldonkey, men de har brutt copywrighten til fasttracknettverket så de må regne med å få et søksmål noskå snart fra shareman nettworks som eier fasttrack nettverket.

Ml donkey er en fin fin klient men har et nokså stygt gui,men det er fulgt brukendes i tilleg støtter det mange andre nettverk bl.a edonkey/overnet,bittorrent,soulseek,opennap,DC og flere.

mldonkey fins både i windows og linux versjon,Du må/bør laste ned et gui hvis du ikke liker å skrive mye.

Kazaa Lite skal fungere i linux, har rigtignok ikke prøvd dette selv men det fins en liten guide i FAQ-en

Lenke til kommentar

så vidt jeg har forstått så går det med å diskutere kazaa(lite) glimrende så lenge man ikke går dypere med å forklare om hvordan å laste ned filer som er beskyttet av copywright. så hvis det er rett så ser jeg ingen grunn til at noen skal få "ferie"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...