Hyperio Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva med oss som drikker whisky? Er vi intellektuelle businessmenn som kan løse verdensøkonomien? Nope, dere er bare wannabe cowboys. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ah, merker det i dag, hodepinen, kvalmen og svimmelheten er borte, men det gjør bare at jeg nå merker ting jeg var for dårlig til å merke i går, når jeg var full forstuet jeg tydligvis høyre håndledd, noe jeg ikke merket før i dag, jeg har også hold i maven og høyre lunge gjør vondt. Stinker fremdeles spy. 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan føle seg smart mens man er fu Drikk deg full og diskuter med utviklingshemmede. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det kommer til å lukte spy i lang tid. Jeg var ute for et uhell en gang i fjor. Selv om gulvet ble grundig vasket fem ganger og vinduet sto på vidt gap hele tida, tok det omtrent to uker før luften ble noe i nærheten av akseptabel å puste i. Gulvet og diverse møbler i rommet er fortsatt flekkete. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Unnskyld at jeg spør; Men hva gjør du wasted beyond neste galakse halv ti en søndagskveld på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå