Gå til innhold

Elektriske stoler til henrettelser.

Anbefalte innlegg

Jeg synes det og å bruke elektriske stoler til å henrette de dømte skulle vært ulovlig. Er det noen som har sett skrekkfilmen House 3, der en viss Max Jenke skulle henrettes i en slik stol? Den elektristeten tok ikke livet av ham, men gjorde han sterkere. Derfor er jeg i mot av bruken av de stolene, for man vet ikke hva som skjer med de enkelte etter en sånn henrettelse, da tatt Max Jenke i betraktelse. Jeg vet at dette bare var en film, men synes likevel at den hadde et poeng når det gjaldt den stolen. For det kan faktisk også skje i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns vi burde slutte å kjøre bil! Har dere sett The fast and the furious? Jeg vet det bare er en film, men det kan faktisk skje i virkeligheten; bilene blir stylet til det ugjenkjennelige!

Jeg er forresten enig i at det burde avskaffes, om enn av andre grunner enn det du henviser til.

Endret av Må jeg?
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da kommer alle Amerikanere til å grine om at straffskyldige slapp for billig unna - de hevngjerrige jævlene - og ta det med en klype salt, er du snill.

Nå har jeg ikke sett filmen du henviser til, TS, men med mindre det finnes bevis for at elektrisiteten kan styrke mennesker fremfor å drepe, så ser jeg ingen grunn til å avskaffe det - ellers vil straffskyldige slippe alt for billig unna, mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg synes også elektriske stoler bør forbys, det er jo de rene dødsfellene!

China_4x4_Power_Climb_stairs_Electric_Wheelchair20114221104359.jpg

Lenke til kommentar

En gang jeg jeg holdt på å asfaltere et fortau så jeg en gammel mann i en slik stol som tydeligvis ikke ville kjøre på den midlertidige veien vi hadde laget, men heller valgte å kjøre på andre siden av veien og ut i grøften...hvor han veltet. Det fantastiske var at han bare reiste seg opp, og LØFTET hele rullestolen sin opp fra grøften og plasserte den på veien igjen.

Går ut i fra han var en tidligere skurk som hadde overlevd den eletriske stolen; det som ikke dreper gjør deg sterkere!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...