connect Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei, jeg skal til "storbyen" Molde i morgen for å kjøpe ny printer som skal brukes på en SlackWare 9 maskin... Den skal ha print/scan/kopi funksjon, og faks om det ikke blir for dyrt... Det jeg lurer på er om det er noen som vet hvilke av de som er enklest å sette opp? Jeg tror det gjerne blir en HP skriver... Epson blir det iallefall ikke, pga så mye trøbbel med mine to tidligere skrivere... Noen som har en anbefaling av en billig, god, multifunksjons skriver gjerne med faks som fungerer så det gjomer i linux? edit: om den skal ha faks bør det være over isdn... edit2: den kan heller ikke være avhenigig av USB2, siden det bare er USB1.1 på maskinen som den skal brues på Edit3: Skrivefeil i tittelt tenk å skrive linux feil da! Ingen formeninger? Lenke til kommentar
connect Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Da har jeg kjøpt HP PSC1210, og skal prøve å sette det opp i SlackWare9, får spørre videre om jeg ikke får det til Lenke til kommentar
connect Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Takker for "all" hjelp, nå er det oppe og kjører.. (stabilt?) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hehe Iallefall kjekt å høre at du fikk printeren til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå