Warrior350 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Trener mot opptaket til fallskjermjeger, men er litt usikker på hvilke sekk jeg burde kjøpe meg som tåler opp mot 40 kg? Har sett på Recon Pack, men den koster 5000 kr, og det er litt vel mye ihvertfall for nå. Noen som har noen forslag/linker til sider, eller erfaring med sekk? Lenke til kommentar
code Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ta en titt på denne posten, kan også lese hele siden/threaden. Snakker om hvilken sekk man bruker på opptaket for fallskjermjeger også hvor man kan få tak i den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1286324&view=findpost&p=18790995 Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Anbefaler å faktisk kjøpe ReconPacken på 125l. Meget solid sekk som er god å bruke med tung last. Koster 4200 på XXL. Selv kjøpte jeg denne sekken da jeg trente mot Fallskjermjeger-opptaket. Med denne sekken har du uansett en topp sekk for resten av livet Ser de snakker om bl.a den såkalte Ludivg-sekken, med lærreimer osv i den andre tråden. Den er grei å bruke når du trener/tester Speedmarsj, med 20 - 25 kg last i. Uansett, lykke til med treningen. Work Hard, Never Quit ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå