KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Alle gutter jeg kommer borti er kjempeeeeSøte<3 Mens jeg klarer ikke og vær romantisk! Klarer bare og flørte når det er bare er kødd, på venne måter [ flørting men forsatt som venner ]! Alle guttene er mye mere kosette,søt og alle di greiene :/ Klarer ikke og komme meg over dit, er ikke like kosette som jeg har lyst til :S Er redd for og bli innpåsliten eller noe sånt ! Tips? Har lyst og bli kosette...... :] :3 [ Mot framtidige kjærester ] Endret 15. januar 2012 av KometHimmel Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Nettopp! ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Alle gutter jeg kommer borti er kjempeeeeSøte<3 Mens jeg vil bare kødde på venne måter [ flørting men forsatt som venner ]! Alle guttene er mye mere kosette,søt og alle di greiene :/ Klarer ikke og komme meg over dit :S Er redd for og bli innpåsliten eller noe sånt ! Tips? Har lyst og bli mere...... :] ? 3 Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dette var rotete og litt uklart du... 3 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Norsk grammatikk Norsk rettskrivning Endret 15. januar 2012 av Dohvakiin 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvorhen vil du komme og hva vil du bli mer av? Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Dette var rotete og litt uklart du... Greit no ;P ? 1 Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sant nok, jeg hadde et tilfelle hvor jeg ville ha dama men hun var mer just for fun. Det er lite artig, når man attpå ikke klarer å få dama ut av hodet. Guess fuck!! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Kjenner du disse guttene godt, eller er de bare bekjente som du ikke snakker så mye med? Hvis du kjenner dem godt, kan det jo virke rart at du plutselig begynner å bli mye mer kosete og søt enn du vanligvis er bare over natten. Så da er mitt råd å ta det litt rolig, men prøve å bli mer kosete og søt gradvis, for da venner de seg til det. Endret 15. januar 2012 av Dohvakiin Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Kjenner du disse guttene godt, eller er de bare bekjente som du ikke snakker så mye med? Hvis du kjenner dem godt, kan det jo virke rart at du plutselig begynner å bli mye mer kosete og søt enn du vanligvis er bare over natten. Så da er mitt råd å ta det litt rolig, men prøve å bli mer kosete og søt gradvis, for da venner de seg til det. :3 Kansje de ja.... <3! Men om jeg ikke blir det :S ? Er det noe galt med meg da? :/ Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Legg deg med meg >:[ Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Alle gutter jeg kommer borti er kjempeeeeSøte<3 Mens jeg klarer ikke og vær romantisk! Klarer bare og flørte når det er bare er kødd, på venne måter [ flørting men forsatt som venner ]! Alle guttene er mye mere kosette,søt og alle di greiene :/ Klarer ikke og komme meg over dit, er ikke like kosette som jeg har lyst til :S Er redd for og bli innpåsliten eller noe sånt ! Tips? Har lyst og bli kosette...... :] :3 [ Mot framtidige kjærester ] Ifølge profilen din er du 14 år. Sansyneligheten er stor for at disse guttene er ikke "kosete", men kåte, som unge hannkaniner. Det er heeelt normalt å være både klønete og uromantisk når man er 14. Jeg ble ikke "selvsikker" med jenter før jeg var godt oppe i tyveårene. Og blir en dame klønete og sjenert når jeg legger ann på henne, så er det faktisk ganske sjarmerende det også. I den alderen du er bør du være veldig skeptisk på motivene til gutter. Jeg har nemlig store tvil om at 14 år gamle gutter er spesielt romantiske. At de er "kosete" med alle jentene tror jeg derimot helt på Endret 15. januar 2012 av Runinho 1 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) 14 år gamle gutter du :O Nei du KAN spøke !Holder meg mellom 17-22 jeg..... :] Er 15, faktisk :S Endret 15. januar 2012 av KometHimmel Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvilket sannsynligvis ikke endrer hva Runinho sier til det positive ... 4 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvilket sannsynligvis ikke endrer hva Runinho sier til det positive ... Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Her virker det som om TS er den mest kåte av alle, i og med hvilken aldersgruppe TS sikter mot. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå