tsmes Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei, Har laget et spill av typer top down shooter i JavaScript. Jeg har brukt 3 ikke helt effektive dager på det, og har ikke fokusert noe særlig på optimaliserg. Derfor kan spillet virke litt laggy når det er mange fiender på brettet. Test det og kom gjerne med tilbakemeldinger på det. Det er ikke sikkert jeg gjør noen endringer på det, men man vet jo aldri. Har forsåvidt bare testet spillet i Chrome, og jeg vet at man må ha en browser med CSS3-støtte. Hvis noen vil ha en titt på kildekoden så si ifra. Jeg har ikke giddet å legge dette ut på github ennå, men er det ønske for det så skal nok det kunne ordnes. Shooter Game PS. Beklager på forhånd for elendig grafikk, men på 3 dager så rekker man ikke allverdens. Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg kan si at det funker i Opera, men det lagger ekstremt med flere fiender, og når det lagger er fiendene raskere enn deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå