Fixature Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg er en gutt på 15 år som ser ut etter noen Gunnars, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe, Jeg spiller for det meste cod mw3 og skytespill. Jeg ser etter en pris i fra 650-1200. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Forstår ikke noe av denne tråden. Edit: HAHAHAHAH, hadde aldri giddet å brukt penger på slikt. Ville heller bare tatt en pause en gang i blandt. Endret 27. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
MostLikedPageAttempt Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tror det er snakk om briller som er designet for pc, slik at ting blir mere detaljert osv... Sjekk ut denne siden : Gunnars gaming eyewears Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) pokker skal du med briller, tror ikke det har en dritt å si når det kommer til gaming.. edit: og hvis du sikter til at det hjelper mot at du ikke blir trett i øya av å bruke dem så finnes det programmer som dimmer lyset på skjermen din sakte men sikkert igjennom dags syklusen som motvirker at du ikke blir så sår i øynene over lengre tid ved pc skjermen, husker ikke navnet på det programmet i farta, skal gi deg en link hvis jeg finner... og det programmet er gratis btw.. edit 2: http://stereopsis.com/flux/ Endret 27. januar 2012 av MrDarkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå