Klossmajoren Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Når jeg prøver å gå inn på memebase kommer denne siden opp: http://imageshack.us/photo/my-images/62/skjermbilde20120110kl22.png/ Hva kan det være som er feil? Har prøvd å åpne siden i flere internettlesere, men får bare samme resultat... Så det er vel et eller annet feil med internettet? Er ikke helt sikker, så hadde vært nice med litt feedback på hva jeg kan prøve for å få fiksa dette! Takk for alle svar Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ville ikke ha brukt den siden der...den var full av ekle popp-ups Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Ville ikke ha brukt den siden der...den var full av ekle popp-ups Jeg vil bare vite hvordan jeg kan få fikset dette, vær så snill og ikke gjør noe mer ut av det... er sikkert en side med masse spam og drit på, men det får være mitt problem... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du bør starte med å slette cache i nettleser. Det kan være noe grums som ligger der og blokkerer for lasting. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Du bør starte med å slette cache i nettleser. Det kan være noe grums som ligger der og blokkerer for lasting. Hjelper ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå