Tjernshaugen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 - Temadag 15 januar 2012 - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Virkelig flott. Syns det er perfekt. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dette ble jo bare et fantastisk bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Et perfekt jentesprang, flott motiv og bakgrunn!! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ypperlig!!! Den litt uskarpe bakgrunnen fremhever motivet perfekt. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Dette kan jo nesten ikke gjøres bedre. Full klaff. Det eneste må være litt mer luft over hodet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Glimrende eksponering. Muligens litt mer luft på toppen, ellers ingen ting å pirke på. Vakkert! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Tusen takk for kommentarene, skal prøve å gi noen kommentarer/kritikker før jeg legger ut noen flere bilder Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dette var virkelig flott! Har ikke noe å sette fingeren på her, Både komposijon, farger og skarphet sitter akkuat. Du har mange flott rådyrbilder ser jeg! Det må jo kry av "halvtamme" rådyr der, når du kan komme så nærme med kunn 200mm? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Dette var virkelig flott! Har ikke noe å sette fingeren på her, Både komposijon, farger og skarphet sitter akkuat. Du har mange flott rådyrbilder ser jeg! Det må jo kry av "halvtamme" rådyr der, når du kan komme så nærme med kunn 200mm? Mange takk for det Poulsen - akkurat i dette tilfellet satt jeg på trappa og fotograferte småfugl ved en fuglekasse på en vegg utenfor høyre bildekant. Rådyret kom løpende i mot fordi det kom noen turgåere som støkket det i min retning. Fikk det altså servert på et fat og var heldig som rakk å reagere. Ellers er det bilder av rådyr som har tilhold i skogkanten rundt der jeg bor. 200mm er en fin brennvidde å bruke, det viktige er hvordan man selv oppfører seg og å lære seg vaner og hvor de foretrekker å gå, da kan man forutse hvor de kommer til å dukke opp og ptøve å plassere seg etter det Endret 29. januar 2012 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg