Old Game Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ingentvil om at våre frafall er minst like tunge. Her er det finnes det inegn unnskyldninger for noen av laga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Greit lag. Nå må vi gjøre jobben selv. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Aiaiai. Uavgjort hadde passa meg svært godt mellom City og Spurs, men når stygt spel ikkje blir gjort noko med/ikkje blir sett, så var vel utfallet uungåeleg. No er det berre å brette opp armane og jobbe knallhardt for tre poeng. Laget er brukbart. Litt usikker på om Giggs er den eg ville foretrukke sentralt, men blir spanande å sjå korleis kampen utviklar seg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Carrick og Giggs på midten. Vet ikke helt om jeg har troa på det. Evans er som alltid et usikkerhetsmoment. Lenke til kommentar
Kristoff3rlol Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Deilig at Vermaelen og Chambo begynner! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Sist Giggs spilte på midten var mot Newcastle, da ble han gjort til en statist. Enkel seier for Arsenal. City-seieren mot Tottenham kommer nok også til å påvirke United negativt mentalt. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Finnes INGEN tvil om at United tar dette, dessverre. Bedre enn 0-2 er umulig å håpe på, med begge lagoppstillingene tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Blir automatisk nervøs når jeg ser Evans starter..l Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kom nettopp hjem fra Ørland og det første jeg ser er ingen Arshavin! Lenke til kommentar
Kristoff3rlol Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Elsker at United supporterne begynner å kritisere dommeren med en gang det ikke går deres vei mellom City og Tottenham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Må da være lov det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Spesielt når det er god grunn til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Nja, god grunn-delen av setningen din kan man være uenig i. Men den diskusjonen tas på den andre kamptråden. Satser på borteseier i denne kampen. Endret 22. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er nok vanskelig for Webb å få med seg sparket til "Super"Mario, men han burde ikkje vore på bana når han scorar så sånn sett er City heldige, noko som sjølvsagt ikkje er hyggeleg å sjå som United-supporter. Men no er det eigne saker som er viktige. Er veldig spent på korleis laget går inn i denne kampen. Håpar på å få sjå solide takter bakover og mykje fart framover, men er pokker ikkje sikker på at dette vil komme til å gå bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg liker håret til Rooney. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er vel bare Vidic og Cleverly som hadde fått plass på det laget der? Arsenal mangler Sagna, Santos, Wilshere, Arteta og Gervinho. 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg liker håret til Rooney. 100% organic. 2 Lenke til kommentar
Kristoff3rlol Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er nok vanskelig for Webb å få med seg sparket til "Super"Mario, men han burde ikkje vore på bana når han scorar så sånn sett er City heldige, noko som sjølvsagt ikkje er hyggeleg å sjå som United-supporter. Men no er det eigne saker som er viktige. Er veldig spent på korleis laget går inn i denne kampen. Håpar på å få sjå solide takter bakover og mykje fart framover, men er pokker ikkje sikker på at dette vil komme til å gå bra. Er det en regel mot å miste balansen i kamp også nå? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 COME ON YOU GUNNERS!! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå