Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Fra år 2000 kanskje. Jeg så på kamper hvor Flo og Solskjær spilte før det selvfølgelig, men har ikke sett mange kamper på 90-tallet som jeg husker stort av. Grunnet at jeg ikke var gamle karen når kanskje Scholes hadde sin storhetsperiode. Hvis det er det her du lurer på?

Jeg begynte på fotball i 96. Da var jeg 5 år. Så har alltid vært fotballinteressert, men var kanskje ikke mega engasjert i engelsk fotball når jeg var 5 år.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra år 2000 kanskje. Jeg så på kamper hvor Flo og Solskjær spilte før det selvfølgelig, men har ikke sett mange kamper på 90-tallet som jeg husker stort av. Grunnet at jeg ikke var gamle karen når kanskje Scholes hadde sin storhetsperiode. Hvis det er det her du lurer på?

Det var det jeg lurte på, ja. Var usikker på om du rett og slett bare var dum eller om du ikke fulgte fotball på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Uansett VET man hvem av de spillerne som både har vært best og oppnådd mest.

Hvis man ikke vet det bør man hvertfall ikke uttale seg på den måten.

og man kan ikke basere hvilken spiller som har vært størst og best på noen få kamper man har sett selv. Hva med å lese ørlite grann?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

My point exactly. Det blir så bak mål å påstå at Gerrard er større enn Scholes. Det betyr enten at man er stokk dum eller ikke var interessert i fotball på 90-tallet. Sistnevnte grunn er heller ingen god unnskyldning da Scholes herjet som verst i starten av 2000-tallet, fikk en øyeskade og kom tilbake i 06 og voldtok alt av fotballspillere som eksisterte på balløya sammen med Carrick. Gud. Scholes er kanskje den største spilleren i PL gjennom alle tider. Mange mener Xavi er bedre, det er jeg uenig i. Spesielt når det gjelder betydning for laget.

Gerrard er stor, Scholes er ikke bare størst, han ser ned på de som er størst.

Lenke til kommentar

Lag nå en egen tråd om dette høyst uinteressante emnet, hvis det er så viktig for dere.

Har en sterk følelse av at Rooney setter oss på plass i morgen. Tror verken Henry eller van Persie klarer å utrette noe spesielt. Dessuten har disse kampene blitt så forutsigbare at det er rart norsk tipping stiller med henholdsvis 2,65-3,15-2,40 i odds. Satser på at United spiller like bedritent som vi har gjort i det siste.

Lenke til kommentar

Så de som mener Ronaldo er bedre enn Messi er dumme? Selv om Messi er kåret til verdens beste spiller er det fult mulig å være uenig i det. Problemet her er friheten til å mene noe uten å bli angrepet av United-politiet. Om jeg mener noe annet enn dere to så betyr ikke det at jeg er stokk dum og er full handikap. Synes det er håpløst at man ikke har lov til å mene akkurat det man vil. Synes dere jeg er dum, så la det være. Trenger ikke å skrike ut og henge seg så voldsomt opp i det.

Xavi er vel verdensmester, CL-mester, VM i klubblag-mester, LA-liga mester og har blitt nummer 3 av Ballon d'Or. Så han har vel oppnådd en del han også. Itillegg har han vel år igjen på å rekke enda mer.

Men for min del er diskusjonen ferdig. Dere for respektere at andre har forskjellige meninger eller skrive en bok om hvorfor det ikke er lov. For MIN del har Gerrard vært en bedre spiller. Om Scholes har betydd mer for dere så er det deres valg.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært Arsenal-manager i morgen:

Szczesny

Yennaris - Mertesacker - Vermaelen - Koscielny

Ramsey - Song - Rosicky

Chambo - van Persie - Henry

Vermaelen trente med førstelaget i dag, så det ser ut til at han kan rekke kampen. Yennaris og Kos på hver sin back siden de har fart, i motsetning til Djourou og Miquel som sannsynligvis hadde blitt voldtatt av Nani og Valencia. Chambo og Henry på hver sin kant fordi de begge ser tusen ganger farligere ut enn Walcott og Arshavin gjør for tiden.

Utrolig godt at Liverpool og Newcastle tapte i dag, samt at Chelsea spilte uavgjort. Vi spiller som regel bedre når vi er under mindre press. Føler meg trygg på at Tottene også taper mot City. Forventer ikke stort av kampen i morgen, men vi har overrasket i slike kamper før. Ingen forventet at vi skulle slå United 1-0 hjemme i fjor.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Det har jeg, bare vent ;)

Til og med jeg som var en av de som virkelig mente Koscielny var svak når han kom til arsenal, må innrømme at denne karen har tatt voldsomme skritt denne sesongen. Han har vært meget bra, og er stabil. Noe Arsenal virkelig trenger i forsvar. Kos på venstreback vil stoppe det som kommer på den kanten.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...