Emils. Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Vi kan ta det siden. Diskusjonen hører ikke hjemme i kamptråden her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Liker ikke negativiteten blant Arsenal-fansen her. United er virkelig ikke så gode, jeg frykter faktisk en hjemmeseier. Mike Dean er forresten dommer. Arsene Wengers menn har ikke en eneste seier på de ti siste kampene Mike Dean har dømt. Fem av dem har endt med uavgjort, mens fem har endt med Arsenal-tap. Han dømte blant annet United-Arsenal i 09/10-sesongen, en kamp United vant 2-1, men som likevel vil bli best husket for at Dean sendte Wenger på tribunen etter å ha sparket en vannflaske. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Smått mistenkelig statistikk det der med Arsenal og Dean. Helt til man ser kampene han dømmer og det ikkel enger er så mistenkelig, men temmelig åpenlyst Lenke til kommentar
Payung Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Sureste dommeren i PL. Endret 20. januar 2012 av Payung Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Arteta og Vermaelen rekker kampen! Herlige nyheter Da er håpet tilbake, vil se dette laget: Szczesny Djourou - Mertesacker - Koscielny - Vermaelen Ramsey - Song - Arteta Oxlade - RvP - Arshavin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Bør vel igrunn håpe på Man Utd her, siden de nok kommer til å kjempe om tittelen med City (og kanskje Spurs), og Pardew og Newcastle nå sikter seg inn på topp seks. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Arteta og Vermaelen rekker kampen! Herlige nyheter Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 De kampene jeg har sett fra Gerrard har han stått frem som en leder figur. Han tar ansvar og får med laget. Han jobber mye og tar også bra defensivt ansvar. Kan ikke se hvordan Scholes kan være en bedre midtbanespiller enn han. For meg har Gerrard vært en leder figur og en person man kan se opp til. At Scholes har vært god nekter jeg ikke for, men han har ikke vært viktigere enn hva Gerrard har vært. Seriøst? Når begynte du å interessere deg for fotball? Just askin.. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Blir fly forbanna om Vermaelen er tilbake nå og ikke starter i midtforsvaret. Han er middelmådig at best på backen men vi vet alle hva kan sentralt. Kos - Verm i midten vil gi oss en mye bedre sjangse enn Kos - Mertesacker. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Lindegaard Rafael - Smalling/Ferdinand - Evans - Evra Carrick - Jones Valencia - Rooney - Nani Welbeck Ja, takk! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vermaelen er latterlig mye bedre sentralt. Hva med Dave på høyreback? Jeg sliter med å se noen som kan bidra godt fremover der, og Dave virker som det beste alternativet for min del, dvs om Vermaelen er tilbake. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Arteta og Vermaelen rekker kampen! Herlige nyheter Du er nødt til å legge med en kilde eller noe som underbygger påstanden din. Ingen ting som tilsier det du sier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 På PhysioRoom (uten at det er fasiten) står det at Vermaelen er "very doubtful" til 22. januar og på Arteta står det "no return date" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Arsenal har ikke vunnet 1 kamp på de siste 10 Mike Dean har dømt Lenke til kommentar
Payung Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Henry om Scholes "United always had many amazing players, but whenever we faced them we were always, always, always scared of what Paul Scholes could do," said Henry. "Ask anyone from that old Arsenal team, they will tell you the same. "If you let him play, he can kill you, and for me he was so underrated. The way he plays: one touch, arriving late into the box, the way he strikes the ball, his vision, his passing. Incredible. "I know people used to give him some stick for his tackling, but I liked that. He put his foot in, showed some character, had a go, but I liked that about him too. For me he is one of the best midfielders I have ever seen." http://www.arsenal.com/news/news-archive/henry-i-was-scared-of-incredible-scholes Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Arsenal har ikke vunnet 1 kamp på de siste 10 Mike Dean har dømt Vet jo at du gjerne liker å svare på de tingene du vil svare på, så jeg prøver igjen: De kampene jeg har sett fra Gerrard har han stått frem som en leder figur. Han tar ansvar og får med laget. Han jobber mye og tar også bra defensivt ansvar. Kan ikke se hvordan Scholes kan være en bedre midtbanespiller enn han. For meg har Gerrard vært en leder figur og en person man kan se opp til. At Scholes har vært god nekter jeg ikke for, men han har ikke vært viktigere enn hva Gerrard har vært. Seriøst? Når begynte du å interessere deg for fotball? Just askin.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ser ikke poenget med å svare på det siden det er så patetisk. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er ikke patetisk overhodet. Det er veldig relevant ifht påstandene dine om at Gerrard har vært en større spiller enn Scholes. Om du begynte å interessere deg for fotball i 04 når Chelsea startet sin "storhetsperiode" så er det jo litt lettere å forstå grunnlaget for din mening. Så, jeg prøver igjen; Når begynte du å interessere deg for fotball? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå