Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke negativiteten blant Arsenal-fansen her. United er virkelig ikke gode, jeg frykter faktisk en hjemmeseier.

Mike Dean er forresten dommer.

Arsene Wengers menn har ikke en eneste seier på de ti siste kampene Mike Dean har dømt. Fem av dem har endt med uavgjort, mens fem har endt med Arsenal-tap. Han dømte blant annet United-Arsenal i 09/10-sesongen, en kamp United vant 2-1, men som likevel vil bli best husket for at Dean sendte Wenger på tribunen etter å ha sparket en vannflaske.
Lenke til kommentar

De kampene jeg har sett fra Gerrard har han stått frem som en leder figur. Han tar ansvar og får med laget. Han jobber mye og tar også bra defensivt ansvar. Kan ikke se hvordan Scholes kan være en bedre midtbanespiller enn han. For meg har Gerrard vært en leder figur og en person man kan se opp til. At Scholes har vært god nekter jeg ikke for, men han har ikke vært viktigere enn hva Gerrard har vært.

Seriøst? Når begynte du å interessere deg for fotball? Just askin..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Henry om Scholes

"United always had many amazing players, but whenever we faced them we were always, always, always scared of what Paul Scholes could do," said Henry. "Ask anyone from that old Arsenal team, they will tell you the same.

"If you let him play, he can kill you, and for me he was so underrated. The way he plays: one touch, arriving late into the box, the way he strikes the ball, his vision, his passing. Incredible.

"I know people used to give him some stick for his tackling, but I liked that. He put his foot in, showed some character, had a go, but I liked that about him too. For me he is one of the best midfielders I have ever seen."

http://www.arsenal.com/news/news-archive/henry-i-was-scared-of-incredible-scholes

Lenke til kommentar

Arsenal har ikke vunnet 1 kamp på de siste 10 Mike Dean har dømt :tease:

Vet jo at du gjerne liker å svare på de tingene du vil svare på, så jeg prøver igjen:

De kampene jeg har sett fra Gerrard har han stått frem som en leder figur. Han tar ansvar og får med laget. Han jobber mye og tar også bra defensivt ansvar. Kan ikke se hvordan Scholes kan være en bedre midtbanespiller enn han. For meg har Gerrard vært en leder figur og en person man kan se opp til. At Scholes har vært god nekter jeg ikke for, men han har ikke vært viktigere enn hva Gerrard har vært.

Seriøst? Når begynte du å interessere deg for fotball? Just askin..

Lenke til kommentar

Det er ikke patetisk overhodet. Det er veldig relevant ifht påstandene dine om at Gerrard har vært en større spiller enn Scholes. Om du begynte å interessere deg for fotball i 04 når Chelsea startet sin "storhetsperiode" så er det jo litt lettere å forstå grunnlaget for din mening. Så, jeg prøver igjen;

Når begynte du å interessere deg for fotball?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...