Payung Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det blir som å velge mellom pest eller kolera. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ryo har vel nettopp kommet tilbake fra en skade, så han får vi aldri se, men 4-4-2 med Arsahvin og Chambo på hver sin side kunne jeg tenkt meg. Det kommer dessverre heller ikke til å skje. Begynner å bli en god stund siden Ryo var skadet nå og han har vel spilt et par reservekamper på rappen sammen med Park for å få opp fitnessen sin igjen. Har også uttalt seg så sent som i går/dag om at han har gjort store steg på trening og at han vil prøve å presse seg inn i førstelaget. Wenger sa også nettopp at han ikke hadde bestemt seg for om han ville sende Ryo på lån eller ikke. Så fitnessen hans tror jeg ikke det er noe problem med om dagen, men klarer ikke å se at han hopper inn foran Arshavin uansett. Det var bare en "drømme" oppstilling mtp. at jeg digger Ryo Håper hvertfall han sitter på benken på søndag. Han kan faktisk komme inn og bidra med noe. I likhet med Walcott har han ekstrem fart, men i motsetning til Walcott har han faktisk meget god teknikk og finter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dessverre så veier han ca 40 kilo og blir for lett i PL-sammenheng for øyeblikket. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dessverre så veier han ca 40 kilo og blir for lett i PL-sammenheng for øyeblikket. Hø-hø. Nei han veier nok nærmere 65 som Arshavin. Men, det kan man ikke vite før han faktisk får prøvd seg uansett. Walcott veide trolig ikke mer enn 56-60kg første gangen han debuterte for Arsenal forøvrig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sant, men han er neppe klar. Synes man skulle sendt ham til Bolton eller noe for å spille litt førstelagsfotball. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dessverre så skulle han blitt lånt ut i midten av juli istedet for å spille en kamp for reservene i ny og ne og varme benken i Carling Cupen. Enten så må han satses litt mer på eller så må han på lån så fort som mulig til en klubb hvor han er garantert førstelagsfotball. Bolton under Coyle hadde vært ypperlig. Har vel blitt linket dit sent i desember hvis jeg husker riktig? Eller var Fulham kanskje? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Helt ok at han ble hos oss første halvdel av sesongen slik at han fikk vent seg til England, trent opp sin fysiske styrke osv. Nå bør han dog lånes ut til en annen PL-klubb. Hadde vært artig å se dette laget på søndag: Szczesny Yennaris - Mertesacker - Koscielny - Miquel Walcott - Song - Ramsey - Chamberlain van Persie - Henry Tre poeng blir det nok uansett ikke. Tror vi kan klare ett, dog. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Han ville jo fått trent opp fysikken sin like mye på lån og attpåtil fått mye spilletid. Kunne f.eks. vært på lån i Feyenoord til slutten av desember før han gikk til en engelsk klubb i januar. Da ville han meget mulig vært proppfull av selvtillit samtidig som han hadde utviklet seg en god del før han kom til England. Realistisk sett så var det liten sjanse for at han kom til å spille en spesiell stor del for Arsenal i 2011/12 og nå er det kanskje en større sannsynlighet at han ikke blir involvert før 2013/14 sesongen slik jeg ser det.. Uansett: Håper også på Yennaris fremfor Djourou som deg, men jeg ville byttet om på Walcott og Chamberlain. Evra kommer til å pisse på Walcott som han nærmest alltid gjør. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg kom på Yennaris ;D Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sorry mac, leste ikke gjennom innlegget ditt engang. Sluttet med det for en god stund siden. 5 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Merker veldig på kroppen at denne kampen betyr mindre og mindre nå som tida går. Gå tilbake 5 år og jeg hadde hatt en nervøsitet og samtidig vært enormt spent i flere uker i forveien. Kom akkurat på nå at vi spiller mot United på søndag. Slakt blir det også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=QKAPdB_4fu4&feature=player_embedded Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 de Gård Rafael - Smalling - Rio - Evra Park - Carrick - Scholes Valencia - Rooney - Nani Har ikke helt koll på hvem som er skadet og sånn. Spørs forøvrig om Scholes er klar til å starte en sånn kamp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lindegaard Rafael Smalling Rio Evra Valencia Carrick Jones Nani Rooney Hernandez Hernandez vs. Mertesacker Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Scholes tidenes engelske midtbanespiller? Ikke faen, den tittelen har Gerrard. Haha, aldri i verden. Han når ikke lille scholes til ankelen engang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Scholes tidenes engelske midtbanespiller? Ikke faen, den tittelen har Gerrard. Haha, aldri i verden. Han når ikke lille scholes til ankelen engang. Argumentet for at Scholes er tidenes engelske midtbanespiller er? Hm, la meg gjette, han spiller på United? Endret 20. januar 2012 av Emils. 4 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Bedre pasningsfot, mer stabil, tar mer defensivt ansvar. Gerrard skal ha for å være veldig god i avgjørende øyeblikk, men Scholes er/var en mer komplett spiller. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 De kampene jeg har sett fra Gerrard har han stått frem som en leder figur. Han tar ansvar og får med laget. Han jobber mye og tar også bra defensivt ansvar. Kan ikke se hvordan Scholes kan være en bedre midtbanespiller enn han. For meg har Gerrard vært en leder figur og en person man kan se opp til. At Scholes har vært god nekter jeg ikke for, men han har ikke vært viktigere enn hva Gerrard har vært. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Se litt lenger bak enn tre sesonger Emils1, så kan vi snakkes. Ikke til ankelen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 At Scholes har vært god nekter jeg ikke for, men han har ikke vært viktigere enn hva Gerrard har vært. Ingen her som diskuterer hvem som har vært viktigste for sine respektive klubber. Men selv der holder eg scholes foran Gerrard, selv med den åpenbare fordelen han har med å spille for Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå