banansplitt™ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har så dårlig minne at den fulle historien må noen andre dokumentere. Men det var noen uttalelser MUSCSB skrev som enten var falske eller misforstått. Uttalelsene ble spredd til England og gjorde at Levy nektet å selge Berbatov til United. Jeg husker ikke helt, men et eller annet var det. Var det sånn at MUSCSB også ble utestengt fra pressekonferanser en periode etter dette? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har så dårlig minne at den fulle historien må noen andre dokumentere. Men det var noen uttalelser MUSCSB skrev som enten var falske eller misforstått. Uttalelsene ble spredd til England og gjorde at Levy nektet å selge Berbatov til United. Jeg husker ikke helt, men et eller annet var det. Var det sånn at MUSCSB også ble utestengt fra pressekonferanser en periode etter dette? SAF pratet om en anonym spiller de kanskje eller ikke skulle signere. Alle forstod jo at det var Berbatov, men SAF sa selvsagt aldri navnet hans. MUSCSB derimot skrev det "alle" visste og påstod at det var SAFs egne ord. Da ble det storm i kørja. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Ahh, MUSCSB Skribentene der er jo som oftest forsiktige.. Endret 23. januar 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå