Hansoen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Synes Berg klarte seg helt kurant til å være helt ny i gamet. Saklig, 2 the point hele veien. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jotun Det kommer av at han ikke har fulgt med godt nok på PL og ikke har gjort de forberedelsene han bør gjøre til kamp. Sånt finnes det ingen unnskyldning for. Det er bare slett arbeid. Endret 22. januar 2012 av Payung 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nei Payung. Det er stor forskjell på å holde med et lag, kunne navnet på alle spillerne og sitte her og skrive de på nett. Noe helt annet å kunne alle obskure navn på alle lag i PL og komme på de "in the heat". Det krever faktisk mer enn forberedelser. Det krever også erfaring. Ingen er autoatisk god i noe uten å ha prøvd tidligere. Med denne starten er eg positiv til han. Det blir som regel ikke dårligere, og dette var helt greit. Da kan det til slutt bli bra. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nei Payung. Det er stor forskjell på å holde med et lag, kunne navnet på alle spillerne og sitte her og skrive de på nett. Noe helt annet å kunne alle obskure navn på alle lag i PL og komme på de "in the heat". Det krever faktisk mer enn forberedelser. Det krever også erfaring. Ingen er autoatisk god i noe uten å ha prøvd tidligere. Med denne starten er eg positiv til han. Det blir som regel ikke dårligere, og dette var helt greit. Da kan det til slutt bli bra. Når jobben din går ut på å kommentere PL-kamper så er det et minstekrav at man har fulgt med på PL. Hadde han gjort det så hadde han kunne navnet på de fleste spillerne som startet kampen på begge lag. At han ikke kan navnet på alle innbyttere kan jeg forstå, men det handler da om å gjøre gode nok forberedelser til kamp, og ikke minst følge med underveis når byttene blir gjort slik at man kjenner igjen spilleren og navnet når han kommer inn. At dette var hans første kamp skjønner jeg, men er ingen unnskyldning for at han driter seg ut på en såpass elementær feil som å kunne navn på fotballspillerne. Det positive med Berg er at han er saklig (som du sier) og er flink til å forklare handlinger som ble gjort (feil eller riktig). Jeg tror også at det på sikt kan bli bra. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Henning Berg er forsåvidt grei som kommentator, selv om jeg hater misliker fyren. Kan huske at han kommenterte La Liga tidligere. Brukte en hver anledning til å klage på Van Bronkhorst. :!: Positivt at han ikke skal være så sinnsykt sensasjonell som resten av TV2 gjengen. Han er saklig, og kan åpenbart en del fotball. Kvaliteten på språket er ikke mye å skryte av da. Hørte dere hvordan han uttalte Carrick? Det er i alle fall bedre enn Langli, som uttaler absolutt alt feil, og når han først prøver å uttale noe riktig blir det feil da også. (Stensjyni) Ikke så alt for underholdne kamp. Slenger meg på de som mener at Man Utd spiller kjedelig. I alle fall til vanlig, for de kan spille helt fantastisk. De har likevel en mye bredere og bedre tropp enn Arsenal, som utgjorde forskjellen her. Veldig morsomt å se Ox, skikkelig spennende spiller, som bør få tillit foran Walcott og Arshavin any day. Med alle friske ser ikke Arsenal så halvgærne ut. Szczesny Sagna - Vermaelen - Koscielny - Santos Wilshere - Song Arteta Oxlade - Van Persie - Gervinho Mangelen på målscorere er den største mangelen. Synes Ramsey har noe spesielt ved seg, men han er litt for Arsenal til å spille fra start. Arteta kan bidra med mål om han får mer offensive oppgaver når Wilshere er tilbake. Endret 22. januar 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Valencia: 8, Kan ikke be om mer fra en spiller jeg har definert som begrenset, men fy faen så mye han får ut av det lille reportoaret han har. "Begrenset" som i at han spiller veldig trygt og ikke er på langt nær like "teknisk" som Nani og Young? Jeg må si at "begrenset" høres veldig negativt ut, ihvertfall siden det er vår beste spiller for øyeblikket det er snakk om, 8 assist og 2 mål på 6 siste ligakampene, 9 assist hvis FA-Cup-kampen mot City er inkludert.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Arshavin: The Worst Russian sub since the Kursk Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 "Begrenset" som i at han spiller veldig trygt og ikke er på langt nær like "teknisk" som Nani og Young? Jeg må si at "begrenset" høres veldig negativt ut, ihvertfall siden det er vår beste spiller for øyeblikket det er snakk om, 8 assist og 2 mål på 6 siste ligakampene, 9 assist hvis FA-Cup-kampen mot City er inkludert.. Begrensa hovudsakleg fordi venstrefoten berre er til å stå på, og at han veldig lenge berre kunne gå ein veg, noko som blir veldig lett å lese. Pr i dag er han veldig bra, har lagt nokre fleire ting til reportoaret som gjer det litt vanskeligare å stoppe han. Fart, kraft og fysikk som få andre, samt at han stort sett slår innlegga til rett tid, noko som er svært bra. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kampbørs: Lindegaard 6- - Mmmmm. Virker litt mer utrygg i det siste, kjenner jeg er litt usikker på Anders om dagen. Rafael 7 - Meget god Smalling 8 .- En feil (sklir) ellers tryggere enn Fort Knox og en gigant bakider, som vanlig. Vår beste stopper? Evans 7 - Gjennomført god, uten å være like mye i krigen som Chris. Evra 7+ - God i dag, særlig offensivt. Nani 6 - Alt er bra frem til siste avlevering, så er det ned med rullgardina og god natt. Jobber godt defensivt, Nani får for lite kudos for den biten av spillet sitt. Giggs 7 - En av sine bedre kamper, men mister fortsatt altfor mye ball. Carrick 8 - Strør som Carrick på sitt beste og god defensivt i dag. Har sine mangler, men er i form å leverer varer for tiden. Valencia 7 - Gjør mye gull, men er pittelitt feig når det kommer til å utfordre på fart. Tony fliser Vermalen på både styrke og fart, hvorfor ikke utfordre mer? Rooney 5 - God de første 40, derfra og ut er han dynge. Har i det minste touchen inne og slår endel gode passer. Forventer litt mer av Rooney enn feks Welly, så derfor blir det lagets dårligste karakter. Welbeck 6 - Skaper mye og er god på vegger ect. Ikke like sharp og venn med kula som på sitt beste, men absolutt mer enn bra nok. Ferguson: Blir feig i andre omgang men gjør et par gode bytter og kommer til kampen med ambisjon å styre spill. Det kan jeg like, så + i margen til skotten. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Innlegget i GIFen over er ikke det verste vi har sett fra venstrefoten hans, men igjen er høyrefoten utrolig bra. Jeg er optimistisk og tror at Enrique vil få det hardt på lørdag Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Valencia: 8, Kan ikke be om mer fra en spiller jeg har definert som begrenset, men fy faen så mye han får ut av det lille reportoaret han har. "Begrenset" som i at han spiller veldig trygt og ikke er på langt nær like "teknisk" som Nani og Young? Jeg må si at "begrenset" høres veldig negativt ut, ihvertfall siden det er vår beste spiller for øyeblikket det er snakk om, 8 assist og 2 mål på 6 siste ligakampene, 9 assist hvis FA-Cup-kampen mot City er inkludert.. Det er også negativt. Hans tekniske reportoar er knapt eksisterende. Han er rå kraft og fart, samt en nese for når han skal rykke. Når han er i form er han ustoppelig, selv om han har en venstrefot jeg har mistanke om at er en protese. Gif'en til toppmeis/game viser noe som skjer en gang i skuddåret. Når han ikke er i veldig form er han en habil defensiv spiller som kan slå innlegg, med et bein. Men gutten fortjener sin plass på laget til fulle når han er i form, begrenset kunne jeg brukt om mange flere spillere opp gjennom tidene, Beckham f.eks. Fellesnevneren er at de er gode på tross av det. Endret 22. januar 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Forbanna idiot Arshavin. Dra til helvete.. Nei. Det er Wenger som kan dra til helvete. Han er seriøst så forbanna inkompentent for tida at jeg snart blir skallet i en alder av 22 uten at det finnes skallhet i familien min i det hele tatt. THIS! Hvorfor skylde på en spiller som er i kanon dårlig form når det er manageren som tar ut vår beste og bytter han inn? Wenger og Arshavin kan dra til helvete. Vi hadde ALT foran oss, og hadde Chamberlain blitt på banen kunne alt skjedd. Det er alt for mange middelmådigheter i laget vårt til at vi kan ha noe som helst i toppen av PL å gjøre. Ut med: Arshavin, Rosicky, Djourou osv osv. DRITT! Rosicky hadde en ganske god kamp i dag imo. Han, Ox, Yennaris, Kos og delvis Mert kan sove godt i natt. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Vet ikke helt hva slags inntrykk jeg sitter igjen med etter kampen. Vi var helt forferdelige i første og tar oss litt opp i andre og jeg synes generelt sett at kampen kunne ha gått begge veier og at uavgjort kanskje hadde vært det mest rettferdige resultatet, men ingenting å si på at United vinner. Wenger taper oss kampen med å ta inn Shava der, helt forferdelig bytte som jeg forutså kom til å koste oss dyrt. Kjipt å være fotballfan om dagen når klubber som City leder tabellen og sannsynligvis vinner i år. Merker at jo mer slike klubber tar over jo mindre engasjert blir jeg, spesielt når vi er en av de klubbene som taper mest på pengedopinga til City og Chelsea. Normalt sett hadde dette resultatet plaga meg i ukevis og jeg hadde klagd på alt av avgjørelser og spytta ut de verste tirader om flaks og faenskap. Det eneste som virkelig irriterer meg idag er innsatsviljen til laget og Rooney. Resultatet går såvidt inn på meg, og det plager meg egentlig noe enormt for jeg føler at båndet jeg har til fotball og Arsenal generelt sett blir svakere og svakere jo mer som sporten blir kjøpt opp av oligarker som alle skulle hatt et nakkeskudd. Berg var forøvrig et herlig pust iforhold til mye av det andre sensasjonalistiske pisset man får fra TV2. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Rosicky hadde en ganske god kamp i dag imo. Han, Ox, Yennaris, Kos og delvis Mert kan sove godt i natt. Helt enig. Rosicky var meget god i går og spilte rollen Arteta har spilt hele sesongen meget bra. Håper at Arteta spiller den offensive rollen når han er tilbake for Ramsey er virkelig bedriten for tida og det er ytterst frustrerende å se på han spille fotball. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Rosicky hadde en ganske god kamp i dag imo. Han, Ox, Yennaris, Kos og delvis Mert kan sove godt i natt. Helt enig. Rosicky var meget god i går og spilte rollen Arteta har spilt hele sesongen meget bra. Håper at Arteta spiller den offensive rollen når han er tilbake for Ramsey er virkelig bedriten for tida og det er ytterst frustrerende å se på han spille fotball. Rosicky var grei nok offensivt, men langt unna Arteta-nivå defensivt. Arteta er så utrolig vital for midtbanen vår for øyeblikket. Ramsey beviser nok en gang at han ikke er klar for stort ansvar. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Valencia er min MOM. Ox-Chamberlain helt oppe i samme sjikt. Rooney og Walcott er banens 2 dårligste. Evra blir fintet ut og hjem av Ox en gang, ellers er han faktisk god defensivt i dag. Rafael etterlater seg store rom, og han er vel på Arsenals banehalvdel når Arsenal scorer sitt mål? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Rafael etterlater seg store rom, og han er vel på Arsenals banehalvdel når Arsenal scorer sitt mål? Jepp, han var framme og hadde en god målsjanse. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noe jeg biter meg merke i er at både Evra og Rafael jogger tilbake i bedagelig tempo når de har vært offensivt og det irriterer meg så jævlig. Man må for faen ta de defensive løpene når vi blir kontret på. Evra har operert slik i lang tid, kanskje Rafael har plukket opp uvanen fra han? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Lovet seerne våre å ringe Alex Chamberlain for å klarere om han var skadet eller sliten. Han sa til meg at han har ikke følt seg bedre Du Wenger du Wenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå