Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man er glad i morsom fotball håper man selvsagt mer på Arsenal enn United.

Du er faktisk et dårligere troll enn meg. Kozeklumpen leker med deg.

Goals for Arsenal 39

Goals for United 54

...

Goals for Liverpool 25, målforskjell +4 :D

At Liverpool er dritt har vel lite med saken å gjøre. Jeg underholdes sjelden av United. Noen unntak er det jo selvsagt, som hjemmekampen mot Arsenal.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En forholdsvis jevn kamp, gøyal og åpen særlig i andre omgang. Oxlade Chamberlain ser ut som et lite funn forresten, han kommer til å gi Arsneal mye glede.

Takk for kampen Arsenal gutta. Sees til rjusare neste sesong også. Da er forhåpentligvis begge lagene våre enda hvassere.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis man er glad i morsom fotball håper man selvsagt mer på Arsenal enn United.

Du er faktisk et dårligere troll enn meg. Kozeklumpen leker med deg.

Goals for Arsenal 39

Goals for United 54

...

Goals for Liverpool 25, målforskjell +4 :D

At Liverpool er dritt har vel lite med saken å gjøre. Jeg underholdes sjelden av United. Noen unntak er det jo selvsagt, som hjemmekampen mot Arsenal.

Det passer liksom ikke helt Med så seriøse innlegg kloffsk....

Lenke til kommentar

Herlige 3 poeng, men så jævlig surt med alle skadene. Tynnslitt nå.

Lindegaard: 6, trygg og sikker stort sett.

Rafael: 7, positivt innhopp, vår klart beste offensive back imo. Synd han er en hothead og dermed ikke har tilliten hos Saf.

Jones: -

Evans: 6, ingen blundere, jevnt over god. Har likevel ikke blikk for spillet når det kommer til posisjonering.

Smalling: 6, stor på hode, men snubler og gir vekk en megasjanse.

Evra: 6, en av hans bedre kamper på lang tid, selv om han fortsatt er ei rundingsbøye for tekniske spillere.

Giggs: 8, Evigung. Hva skal vi gjøre når han legger opp?

Carrick: 7.5, strålende førsteomgang både defensivt og offensivt. Mister litt grep på midten når vi legger oss bakpå.

Valencia: 8, Kan ikke be om mer fra en spiller jeg har definert som begrenset, men fy faen så mye han får ut av det lille reportoaret han har.

Nani: 6, elendig endproduct. Viser likevel at han nærmer seg form.

Park: -

Scholes: -

Rooney: 3, bånn i bøtta. Ikke spillbar, roper på ballen, skaper likevel ikke en drit med den. (kan vel gi han den at han vinner mange hodedueller +1)

Welbeck: 6, dårlig førsteomgang, ok-bra andreomgang, burde puttet flere.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Lundekvam er så dum og er så utrolig idiot. At TV2 lar han få drive på med idiotien er helt utrolig.

Det er verre at Henning Berg får kommentere.

En ganske grei runde vil jeg si det var.

Hva er problemet med Berg? Jeg synes han klarer seg veldig bra. I motsetning til alle de andre PR-kåte sensasjonshungrige TV2-beistene så har Berg en fullstendig saklig tone og det han sier høres som regel fornuftig ut. Nei til Alsaker, ja til Berg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lundekvam er så dum og er så utrolig idiot. At TV2 lar han få drive på med idiotien er helt utrolig.

Det er verre at Henning Berg får kommentere.

En ganske grei runde vil jeg si det var.

Hva er problemet med Berg? Jeg synes han klarer seg veldig bra. I motsetning til alle de andre PR-kåte sensasjonshungrige TV2-beistene så har Berg en fullstendig saklig tone og det han sier høres som regel fornuftig ut. Nei til Alsaker, ja til Berg!

Berg er jo hentet som ekspertkommentator, en annen rolle enn det Alsaker har.

Synes det var helt greit med de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...