Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så driter jeg litt i utfallet av kampen, jeg har bare et ønske og det er å se tidenes beste engelske midtbanespiller - Scholes og det gjerne fra start, uansett hvor krøkke han er. 10x Lampard og 3x Gerrard uten et snev av tvil. Blir så jævla trist av å tenke på at det snart er slutt igjen. Jævla tease, hadde akkurat vendt meg til tanken på at han var borte. Kanskje Wilshere engang i tiden kan bli i nærheten av like god, men jeg tror nok det fort kan gå en tyve år til før vi får se en like brillijant engelsk spiller. Og hvor undervurdert, herregud. Den originale Xavi.

http://www.youtube.com/watch?v=_ZNBuubneRs&feature=related

Håper Herny også blir klar. Deilig å se litt ekte krutt og ikke Arshavin, Young og annet crap uverdig å bære trøya. Heller en 80år gammel Scholes enn Rooney

Gleder meg :)

Endret av toppmeis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

on Thomas Vermaelen (calf)

At the moment I don’t think he will make it for Sunday. Let’s hope we have a good surprise. Let’s see how he develops. There may be a test. At the moment we just go day by day but he looks short.

on Mikel Arteta (calf)…

He has no chance. The earliest for him is Aston Villa.

on Thierry Henry…

He will have a test on Saturday. He has a calf problem.

Samtidig så sier Wenger at Sagna, Gibbs og Jenkinson er ute i 2-3 uker til. Noe som trolig betyr en måned.

Denne kampen her taper vi så hardt.

Lenke til kommentar

on Thomas Vermaelen (calf)

At the moment I don’t think he will make it for Sunday. Let’s hope we have a good surprise. Let’s see how he develops. There may be a test. At the moment we just go day by day but he looks short.

on Mikel Arteta (calf)…

He has no chance. The earliest for him is Aston Villa.

on Thierry Henry…

He will have a test on Saturday. He has a calf problem.

Samtidig så sier Wenger at Sagna, Gibbs og Jenkinson er ute i 2-3 uker til. Noe som trolig betyr en måned.

Denne kampen her taper vi så hardt.

Dette stinker tap, og jeg må mange år tilbake for å finne en kamp jeg hadde mindre tro på.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Dette blir så slakt. Slipper vi inn mindre enn 4 mål skal vi være fornøyd her. Vi stiller med et B-lag uten backer og PL dårligste midtbane.

Frister egentlig bare å kaste inn alt offensivt her. Vi kommer jo uansett til å slippe inn en god del mål.

Szczesny

Yennaris - Mertesacker - Koscielny - Miquel

Chamberlain - Song - Ramsey - Miyaichi

v. Persie - Walcott

Ville i det minste gitt noe vanvittig med underholdning!

Lenke til kommentar

Djourou - Mertesacker - Koscielny - Miquel

Djourou/Miquel kommer til å bli sendt i pølsebua kampen lang når de møter Valencia/Nani. United kommer til å få så godt som fritt spillerom ute på kantene. Kommer til å være en fryd å være United-kant på søndag.

Vi er fullstendig avhengig av at kantene ikke skjærer innover og får skutt, samt at Mertesacker og Koscielny klarer å rydde unna på de utallige innleggene som kommer. I tillegg må vi ha en polakk i fyr og flamme i buret.

Song må skjerpe seg stort til søndag. Frem med den kamerunske vepsen som aldri gir en spiller fred. Håper bare han kan kontrollere seg og ikke få rødt etter 50 min.

Lenke til kommentar

Djourou - Mertesacker - Koscielny - Miquel

Djourou/Miquel kommer til å bli sendt i pølsebua kampen lang når de møter Valencia/Nani. United kommer til å få så godt som fritt spillerom ute på kantene. Kommer til å være en fryd å være United-kant på søndag.

Vi er fullstendig avhengig av at kantene ikke skjærer innover og får skutt, samt at Mertesacker og Koscielny klarer å rydde unna på de utallige innleggene som kommer. I tillegg må vi ha en polakk i fyr og flamme i buret.

Song må skjerpe seg stort til søndag. Frem med den kamerunske vepsen som aldri gir en spiller fred. Håper bare han kan kontrollere seg og ikke få rødt etter 50 min.

Vil heller se denne:

Yennaris - Djourou - Mertesacker - Koscielny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...