Mats Aa Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det feil å si at wenger tapte kampen for arsenal i dag? Jeg har vel alltid hatt grei respekt for wenger. Men i dag, uff, det er sjelden et bytter har hatt så negativt invirkning på kampen. Det er ikke feil, nei. Å bytte inn Arshavin var det verste han kunne gjøre 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Wenger og Arshavin kan dra til helvete. Vi hadde ALT foran oss, og hadde Chamberlain blitt på banen kunne alt skjedd. Det er alt for mange middelmådigheter i laget vårt til at vi kan ha noe som helst i toppen av PL å gjøre. Ut med: Arshavin, Rosicky, Djourou osv osv. DRITT! Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er vondt å se at Wenger sakte, men sikkert ødelegger Arsenal. Faen ta han - ubrukelige faen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 3 poeng i london. Sweet. Gleder meg til å se kampen. Gratulerer til alle som er glade for dette 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ingen av lagene spiller veldig bra i dag. United heldigvis litt mindre dårlig. 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Viktig seier. Jævlig viktig Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Syns van Persie sin reaksjon på Ox/Arshavin-byttet sier alt. Takk for at du ødela denne kampen Wenger. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Feig andreomgang og vi er litt heldig her og der, men vi er et MYE bedre fotballag enn Arsenal forfallene til tross, og jeg syntes vi vinner helt fortjent. Burde og kunne skapt mer, men til å være bortebane får det være greit. Lundekavm er håpøls. Ta med deg ABUen og vrøvlet til helvette din kokainretard. Fyren kan ikke fotball og er så bias at jeg drukner i mitt eget spy. Spurs fans hele panelet, dessverre, null objektivitet. Patetisk. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Syns van Persie sin reaksjon på Ox/Arshavin-byttet sier alt. Takk for at du ødela denne kampen Wenger. Hva sier han egentlig? "for fucks sake?" Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ingen av lagene spiller veldig bra i dag. United heldigvis litt mindre dårlig. Begynner å bli en stund siden jeg ble underholdt av å se på United. Arshavin, herregud. For en utrolig elendig spiller. Kan ikke fatte at han fortsatt er i Arsenal. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 HVA FAEN BLIR CHAMBERLAIN TATT AV BANEN FOR?! Arshavin og Walcott er forøvrig de to mest ubrukelige spillerne i Arsenals historie, til og med Tavlaridis, Luzhny og Senderos bidro mer i sine tider. Fuck hele Wenger-prosjektet, begeret er fullt for lenge siden, nå får det være nok. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hjelpes. Det var ein andreomgang som vart mykje tøffare for oss enn den hadde trengt å vere. Litt meir konsentrasjon og trøkk i forsvarsarbeidet, samt litt meir tanke bak kor mykje backane skal presse på framover, så kunne vi kontrollert dette mykje betre. Spesielt blir det merkbart på målet kor mykje plass vi gir frå oss bak Rafael. når det er sagt skal Arsenal ha honnør for å løfte seg svært mykje i andreomgangen og hadde på mange måtar fortent å fått med seg noko frå denne kampen. Eg forstår ikkje bakgrunnen for å sette innpå ein Arshavin som eg ikkje har sett spele godt på svært lenge. Totalt sett meinar eg at vi er det beste laget, ja RvP burde scora eit mål til, men Welbeck burde også ha scora to mål til, samt spelt til Nani som ville hatt ein svært stor sjanse til å score når PIG mistar ballen. Genialt å ta Rafael i bana for å få ein litt tryggare spelar i Park inn på kant, samt den levande veggen ned på back. Når Valencia i tillegg finner ut at han skal avgjere kampen omtrent aleine på 2-1 målet er det liten tvil for meg kven som bør vere BB i dag. Frå mottaket til at Welbeck puttar ballen i mål, gjer Valencia ALT rett sjølv om at det bør nemnast at Arshavin ikkje akkurat gjer ein spesielt bra jobb. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Feig andreomgang og vi er litt heldig her og der, men vi er et MYE bedre fotballag enn Arsenal forfallene til tross, og jeg syntes vi vinner helt fortjent. Burde og kunne skapt mer, men til å være bortebane får det være greit. Lundekavm er håpøls. Ta med deg ABUen og vrøvlet til helvette din kokainretard. Fyren kan ikke fotball og er så bias at jeg drukner i mitt eget spy. Spurs fans hele panelet, dessverre, null objektivitet. Patetisk. Hvis man er glad i morsom fotball håper man selvsagt mer på Arsenal enn United. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Deilig! Vi spiller en svak omgang, men likevel tar alle poengene. Ufattelig sterkt å ta tre poeng på sånne dager. Vi henger med i toppen! Valencia er konge forresten. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) @kleivis Så ut som han sa "for fuck sake" å "why?" Endret 22. januar 2012 av Stargasm Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) For et håpløst udugelig bytte.... Chamberlain gjorde mye bra ut på banen! Endret 22. januar 2012 av Quote 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Lundekvam brukte 2 minutter på å oppsummere det de har sagt i 15 minutter allerede. Nice. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 HAHAHAHA. Lundekvam!!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvis man er glad i morsom fotball håper man selvsagt mer på Arsenal enn United. Du er faktisk et dårligere troll enn meg. Kozeklumpen leker med deg. Goals for Arsenal 39 Goals for United 54 ... Goals for Liverpool 25, målforskjell +4 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå