Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Er det feil å si at wenger tapte kampen for arsenal i dag? Jeg har vel alltid hatt grei respekt for wenger. Men i dag, uff, det er sjelden et bytter har hatt så negativt invirkning på kampen.

Det er ikke feil, nei. Å bytte inn Arshavin var det verste han kunne gjøre :cry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger og Arshavin kan dra til helvete. Vi hadde ALT foran oss, og hadde Chamberlain blitt på banen kunne alt skjedd. Det er alt for mange middelmådigheter i laget vårt til at vi kan ha noe som helst i toppen av PL å gjøre. Ut med: Arshavin, Rosicky, Djourou osv osv. DRITT!

Lenke til kommentar

Feig andreomgang og vi er litt heldig her og der, men vi er et MYE bedre fotballag enn Arsenal forfallene til tross, og jeg syntes vi vinner helt fortjent. Burde og kunne skapt mer, men til å være bortebane får det være greit.

Lundekavm er håpøls. Ta med deg ABUen og vrøvlet til helvette din kokainretard. Fyren kan ikke fotball og er så bias at jeg drukner i mitt eget spy. Spurs fans hele panelet, dessverre, null objektivitet. Patetisk.

Lenke til kommentar

HVA FAEN BLIR CHAMBERLAIN TATT AV BANEN FOR?! Arshavin og Walcott er forøvrig de to mest ubrukelige spillerne i Arsenals historie, til og med Tavlaridis, Luzhny og Senderos bidro mer i sine tider. Fuck hele Wenger-prosjektet, begeret er fullt for lenge siden, nå får det være nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelpes. Det var ein andreomgang som vart mykje tøffare for oss enn den hadde trengt å vere. Litt meir konsentrasjon og trøkk i forsvarsarbeidet, samt litt meir tanke bak kor mykje backane skal presse på framover, så kunne vi kontrollert dette mykje betre. Spesielt blir det merkbart på målet kor mykje plass vi gir frå oss bak Rafael. når det er sagt skal Arsenal ha honnør for å løfte seg svært mykje i andreomgangen og hadde på mange måtar fortent å fått med seg noko frå denne kampen. Eg forstår ikkje bakgrunnen for å sette innpå ein Arshavin som eg ikkje har sett spele godt på svært lenge.

Totalt sett meinar eg at vi er det beste laget, ja RvP burde scora eit mål til, men Welbeck burde også ha scora to mål til, samt spelt til Nani som ville hatt ein svært stor sjanse til å score når PIG mistar ballen.

Genialt å ta Rafael i bana for å få ein litt tryggare spelar i Park inn på kant, samt den levande veggen ned på back. Når Valencia i tillegg finner ut at han skal avgjere kampen omtrent aleine på 2-1 målet er det liten tvil for meg kven som bør vere BB i dag. Frå mottaket til at Welbeck puttar ballen i mål, gjer Valencia ALT rett sjølv om at det bør nemnast at Arshavin ikkje akkurat gjer ein spesielt bra jobb.

Lenke til kommentar

Feig andreomgang og vi er litt heldig her og der, men vi er et MYE bedre fotballag enn Arsenal forfallene til tross, og jeg syntes vi vinner helt fortjent. Burde og kunne skapt mer, men til å være bortebane får det være greit.

Lundekavm er håpøls. Ta med deg ABUen og vrøvlet til helvette din kokainretard. Fyren kan ikke fotball og er så bias at jeg drukner i mitt eget spy. Spurs fans hele panelet, dessverre, null objektivitet. Patetisk.

Hvis man er glad i morsom fotball håper man selvsagt mer på Arsenal enn United.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...