DraZeN Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 en stillhet vandrer i min sjel , lengselen løper langt av sted , alt jeg tenker på er deg , vær så snill ... bli hos meg..! måtte bare dele mitt dikt med resten av hw.no , ganske pent hva Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 pent dikt ja, mekket det selv eller? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Jepp , helt hjemmelaget *stolt* 8) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 minner meg om en eller annen landeplage_drit_låt jeg har hørt på radion ved et par anlednigner i sommer.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Dina - Bli hos meg ? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Dina - Bli hos meg ? aner ikke. men kanskje det... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 en stillhet vandrer i min sjel , lengselen løper langt av sted , alt jeg tenker på er deg , vær så snill ... bli hos meg..! måtte bare dele mitt dikt med resten av hw.no , ganske pent hva Hm en ny Shakespear Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dina - Bli hos meg ? gg_rippoff! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 en stillhet vandrer i min sjel , lengselen løper langt av sted , alt jeg tenker på er deg , vær så snill ... bli hos meg..! måtte bare dele mitt dikt med resten av hw.no , ganske pent hva Du indikerer at du ikke har noen lengsel lenger ved å si at "lengselen løper langt av sted". Hvorfor ønsker du da at denne personen skal bli hos deg? Lengter du ikke fremdeles etter å ha denne personen ved din side? :wink: Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 På tide å overlate dette til proffene: En konglemann er hva jeg er, og du, en ølbrikke i ekte papp stående på en gasspedal i en brusmaskin på formiddagen Ostepop til heklende stemmegafler er som et hallois i måneskinn. Hallo? Banan vs eple = 2 - 0 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 På tide å overlate dette til proffene: En konglemann er hva jeg er, og du, en ølbrikke i ekte papp stående på en gasspedal i en brusmaskin på formiddagen Ostepop til heklende stemmegafler er som et hallois i måneskinn. Hallo? Banan vs eple = 2 - 0 haha! så bra! :lol: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 "Piip!" sa fulen "Mjau!" sa katten fulen er dau. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 På tide å overlate dette til proffene: En konglemann er hva jeg er, og du, en ølbrikke i ekte papp stående på en gasspedal i en brusmaskin på formiddagen Ostepop til heklende stemmegafler er som et hallois i måneskinn. Hallo? Banan vs eple = 2 - 0 haha! så bra! :lol: Takker så meget. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 På tide å overlate dette til proffene: En konglemann er hva jeg er, og du, en ølbrikke i ekte papp stående på en gasspedal i en brusmaskin på formiddagen Ostepop til heklende stemmegafler er som et hallois i måneskinn. Hallo? Banan vs eple = 2 - 0 Lenke til kommentar
Odden Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 En kvinne, en Mann. oj... der falt en tann Vann, Vann, Vann. Drypper på en Mann uten en tann Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 En kvinne, en Mann.oj... der falt en tann Vann, Vann, Vann. Drypper på en Mann uten en tann lame diktning Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En kvinne, en Mann.oj... der falt en tann Vann, Vann, Vann. Drypper på en Mann uten en tann Ja.. den der var tam.. er du lam? Fra et annet land? Ikke noe annet du kan? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Rart dikt om tenner og menner Ja.. den der var tam.. er du lam? Fra et annet land? Ikke noe annet du kan? =Hihihihihihihi Jeg har solgt min te-seks-ti Jeg er glad for det, =Hehehehehehehe M.a.o.: Dette begynner virkelig å ta av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå