Gjest Harley Quinn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Typen og jeg bor nå hver for oss, men bygger et hus og håper på å bli ferdig fortest mulig. De viktigste som mangler nå er badet, altså støpe bunn, legge varmekabler, og fliser. Vi skal ut å reise 15 mars og jeg håpet å være ferdig innflyttet innen den tid, men fikk nå beskjed av typen at det ikke lar seg gjøre og vi ikke får flyttet inn før i påsken (leiligheten min går ut 1 april, så ikke optimalt for meg akkurat) fordi det er for kaldt til å legge fliser. Finnes det varmelamper e.l. som man evt kan bruke i tilegg for å få det varmt nok? Det er ikke helt ferdig der, men er behagelig nok tempratur til at man bruker genser inne o.l. Jeg mener nå at det må finnes en løsning for er ikke som om man slutter å bygge bad på vinterstid! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det finnes ovner. Har dere tilgang på strøm, diesel, gass, ved eller kull så skulle dere kunne klare å varme opp et bad. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det finnes ovner. Har dere tilgang på strøm, diesel, gass, ved eller kull så skulle dere kunne klare å varme opp et bad. Fikk vist vite at problemet er ikke tempraturen inne, men tempraturen ute når man skal støpe betongen til gulvet o.l. Endret 15. januar 2012 av AnnChristin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå