Refi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har planer om å studure ved NITH, men er usikker på hvor mye jeg får i støtte av Lånekassen. Jeg planlegger å jobbe ved siden av studiet og leve så billig som mulig. Jeg har sjekket litt rundt og sett at man kan få maksimum 90800kr i lån, jeg ser at det kan bli vanskelig å betale 32200kr/semester samtidig som jeg må betale husleie osv. Kan jeg virkelig ikke få mer enn 90800kr av lånekassen? Hvis jeg får stipend, hvor mye får jeg? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har planer om å studure ved NITH, men er usikker på hvor mye jeg får i støtte av Lånekassen. Jeg planlegger å jobbe ved siden av studiet og leve så billig som mulig. Jeg har sjekket litt rundt og sett at man kan få maksimum 90800kr i lån, jeg ser at det kan bli vanskelig å betale 32200kr/semester samtidig som jeg må betale husleie osv. Kan jeg virkelig ikke få mer enn 90800kr av lånekassen? Hvis jeg får stipend, hvor mye får jeg? Her står det litt om akkurat det du lurer på! http://nith.no/bachelor/generell-informasjon/ofte-stilte-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-svar Får jeg lån og stipend gjennom Lånekassen? Ja selvfølgelig. Våre studier er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. Hva du får, varierer ut fra bosted og andre faktorer, så vi anbefaler deg å sjekke dette på Lånekassen selv. Siden vi er en privat høgskole som må ta skolepenger, får våre studenter et ekstra tilskudd fra lånekassen. I 2010 ligger det på 54.590 kr. Les mer og søk om lån og stipend hos Lånekassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå