turbo911 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei skal ha meg en ny pc og da lurte jeg på om jeg egentlig trenger 500gb. Skal nok bruke den mest til surfing, skoleoppgaver og kanskje se noen filmer. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Stasjonær eller bærbar? Surfing og skoleoppgaver så trenger du ikke mer enn en SSD med 128 GB, men når du skal ha mange filmer på datamaskinen så blir det fort fullt. Ellers så vil jeg si det at 500GB er "ingenting" i dag. 3 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tja, selv trenger jeg flere TB, da jeg ser mye film, og samler på film. En spillefilm i god kvalitet blir fort rundt 10GB. Om du ikke har planer om å samle på filmer i 1080p eller stapper PC'en full av spill og programmer kommer du langt med 500GB, derimot. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 500 GB er nok etter min mening. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Innebygget lagringskapasitet på bærbar pc har ca nada å si. Kjøp en eksterndisk om du skulle ha behov for noe stor lagringskapasitet. Endret 15. januar 2012 av Alastor Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Personlig så må jeg ha mer enn 500 GB, da jeg samler på filmer og serier. Veldig greit å ha et stort bibliotek av filmer dersom man får besøk, og man vil se film. Det er selvsagt opp til deg selv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om man får besøk og vil se film, så kobler man da til den 3TB store eksterne harddisken..? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Personlig så liker jeg å ha litt plass på bærbaren, da jeg er relativt lat med å overføre til min eksterne harddisk. Hvis man flytter en del rundt på bærbaren, og ikke alltid husker å ta med seg den eksterne harddisken så ser jeg ikke noe dumt i å ha 500 GB på bærbaren. Det koster vel heller ikke så mye ekstra for en 500 GB-disk ift. en på 250 GB. Men dette varierer selvsagt fra person til person avhengig av hvordan man bruker PC-en til vanlig. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Skal nok ha maks 20 filmer på den. Har nok tenkt til å se på film i bilen og på fly. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Innebygget lagringskapasitet på bærbar pc har ca nada å si. Kjøp en eksterndisk om du skulle ha behov for noe stor lagringskapasitet. Takker for svar Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har 120 gb på laptopen min og har 50 gb igjen, har ingen filmer på den bare noen bilder og masse filer. filmer,musikk og familiebilder ligger på den eksterne harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå