jeeee Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har bestilt et nytt simkort til min sony ericsson xperia x8. Når jeg setter i det nye simkortet, vil slikt som telefonnummer og meldinger forsvinne fra telefonen? Noe er sikkert lagret på det gamle simkortet. Det gamle vil jo ikke funke når jeg setter i det nye. Så bør jeg skrive av alle telefonnummer så jeg har dem for sikkerhets skyld. Hva med meldingene? Vil gjerne fortsatt ha alle meldingene jeg har på telefonen min. Forsvinner noen av de+ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Simkort har plass til 12 meldinger og 100 telefonnummer. Du kan importere de du eventuelt har på simkortet til telefonen før du bytter simkort. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 De fleste (U)SIM-kort i dag støtter 200 kontakter, ofte flere. http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Subscriber_Identity_Module#USIM Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvordan overfører man nummer fra det gamle simkortet til det gamle da? Så meldingene vil altså fortsatt være på telefonen når jeg bytter simkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå