JDC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg bare lurte på om noe skal begynne på world of warcraft? Det er en fantastisk spill med gode opplevelser, Og vis du vil begynne snart så kan jeg recruite deg, da kan du få triple så fort exp og mye bra gaver!!! Så vi du skal begynne på wow snart, så legg til "dz_1994" på skype... vis du ikke har skype så last den ned på: http://www.skype.com/intl/no/home Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg er interessert i å prøve RaF, men jeg har ikke headset med mikrofon, så jeg ville foretrukket å ikke bruke Skype. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ok, men dere må ha en helt ny www.battle.net account og den første wow spillet koden som ikke er brukt. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 joiner lett om du betaler ny wow acc;) Lenke til kommentar
JDC Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Nei, du må kjøpe spillet selv men kan kanskje betale game time for deg etter tiden din er ute og du får mye gold Lenke til kommentar
JDC Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Come on!!! jeg kan tilby dere 2 månders game time da Lenke til kommentar
JDC Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg håper også den som jeg skal recruite er aktiv og spiller mye Lenke til kommentar
JDC Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Kom igjen!!! vi får triple leveling exp!! går jævlig fort!!! Lenke til kommentar
Coraxz Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei. Jeg er interessert. Ser det er billig for ny account nå, så kan godt kjøpe. Men, hvor aktiv er du? Jeg har fri uke fra jobben nå, så kan stort sett spille 24/7. Hvor mange characters tenker du å levle? Server/faction? Har du noen som kan booste? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Kan godt levle så mange character som du vil eller klarer så vil du? Lenke til kommentar
Coraxz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Yeah, jeg er med. Skal drikke i kveld, men er mest sannsynlig klar i morgen. Hvilken server/faction osv? Er med på det meste. Adder deg på Skype i morgen. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 er det fortsatt noen som er interessert? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 enda ikke funnet, etter 2-3år? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 enda ikke funnet, etter 2-3år? jo har fått en del, men hadde slutta i 2år nå. Har tenkt å begynne igjen, så tenkte å søke etter en ny RAF partner, lurer også på vet du hvilken server det er best å spille på egentlig? og kordan class er bra nå? Som tar mye damage Lenke til kommentar
JDC Skrevet 1. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2016 er det flere som vil fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå